حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

رئیس اداره صمت رودان خبر داد:

نمایشگاه عرضه‌ مستقیم کالا تا ۱۴ آذرماه

نمایشگاه عرضه‌ مستقیم کالا تا ۱۴ آذرماه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رودان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، پوشاک، مواد غذایی، سوغات و کالاهای مختلف به مدت ۱۰ روز در رودان آغاز به کار کرد.

علی نجفی در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» اظهار کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، پوشاک، مواد غذایی، سوغات و کالاهای مختلف در ۳ هزار متر مربع مساحت و با ۲۰۰ غرفه فروش فعالیت می‌کند.


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رودان با بیان اینکه نمایشگاه‌ها به طور معمول شور و نشاط در جامعه ایجاد می‌کنند و بر آن‌ها نظارت و پایش مشخص انجام می‌شود، عنوان کرد: این نمایشگاه در بخش‌هایی از جمله پوشاک، لوازم آشپزخانه، خشکبار، صنایع دستی، سوغات استان‌ها، کالای خواب و سایر کالا ها با تخفیف ۱۰ الی ۱۵ درصدی عرضه می‌شود.


وی افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و پوشاک تا ۱۴ آذرماه در دو شیفت، صبح از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید عموم در انتهای خیابان مجاور آموزشگاه رانندگی نظری رودان دایر است.


نجفی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه ۳۰ درصد غرفه داران بومی و سعی شده از واحدهای تولیدی سایر استان‌ها شرکت تا با قیمت مناسب کالاهای خود را به شهروندان عزیز عرضه نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از