حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نداجا نشان داد صنایع داخلی قابل اطمینان است

نداجا نشان داد صنایع داخلی قابل اطمینان است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نداجا، با انجام مأموریت‌های بین‌المللی به همگان نشان داد صنایع داخلی قابل اطمینان و اتکاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز به نقل از روابط عمومی منطقه یکم نداجا، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز هشتم آبان‌ماه در آئین افتتاح نمایشگاه دائمی قطعه‌سازی منطقه یکم امامت نداجا بیان کرد: افتتاح این نمایشگاه در منطقه یکم دریایی امامت، نماد خودکفایی در تجهیزات و خودباوری متخصصین نیروی دریایی راهبردی ارتش است.

 

وی با تکیه بر دانش و تخصص جوانان برومند کشورمان در نیروی دریایی راهبردی ارتش و بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، به سمت طرح‌ریزی، تولید و ساخت تجهیزات بروز دفاع دریایی ایرانی در حال حرکت هستیم.

 

امیر دریادار ایرانی عنوان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش، با انجام مأموریت‌های بین‌المللی به همگان نشان داد صنایع داخلی قابل اطمینان و اتکاست.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: از قطعه‌سازی به سمت سامانه‌سازی حرکت کرده‌ایم و با هوشمندسازی و ساخت سامانه‌های به روزتر و توانمندتر، به دنبال ارتقای توان رزمی و دفاعی کشورمان هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از