حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده انتظامی شهرستان رودان خبر داد:

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۴ کیلو حشیش

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۴ کیلو حشیش

فرمانده انتظامی شهرستان رودان گفت: با هوشیاری و تلاش مأموران انتظامی شهرستان رودان، قاچاقچیان در انتقال ۱۵۴ کیلو حشیش و تریاک ناکام ماندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، حسین زارعی در جمع خبرنگاران در تشریخ این خبر اظهار کرد: در راستای مقابله جدی با پدیده قاچاق، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان، شب گذشته حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پراید که از مسیر منوجان به سمت بخش جغین در حرکت بود مشکوک شده و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودان با بیان اینکه راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشداردهنده اقدام به فرار کرد، افزود: پس از تعقیب و گریز طولانی، نهایتاً خودرو وارد منزل شخصی به هویت معلوم شده که در بازرسی از داخل منزل مورد نظر، مقدار ۸۵ کیلو تریاک کشف و یک متهم درمحل دستگیر شد.

زارعی ادامه داد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید مریدی این شهرستان طی عملیاتی دیگر در اوایل بامداد امروز حین کنترل خودروهای عبوری محور رودخانه - بندرعباس به یک دستگاه خودرو سواری تیبا برانندگی دو نفر آقا و خانم مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی متوقف و در بازرسی دقیق از داخل خودرو، مقدار ۶۹ کیلومواد مخدر حشیش کشف و متهمان را دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: با هوشیاری و تلاش ضربتی مأموران انتظامی استان طی دو عملیات جداگانه ضمن شناسایی و دستگیری 3 قاچاقچی مواد مخدر، دو دستگاه خودرو حامل مواد توقیف و ۱۵۴ کیلو حشیش و تریاک کشف کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از