حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام‌جمعه اهل‌سنت لشتغان:

ملت ایران هشتم تیرماه حماسه‌ای دیگر رقم می‌زنند

ملت ایران هشتم تیرماه حماسه‌ای دیگر رقم می‌زنند

امام‌جمعه اهل‌سنت لشتغان با تأکید بر اینکه ملت ایران در صحنه‌های مختلف انقلاب خوش درخشیده‌اند، گفت: مطمئن باشید که این ملت غیور هشتم تیر حماسه دیگری در تاریخ این کشور رقم خواهند زد.

شیخ محمد محبت‌نیا در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری کشور در جمعه هشتم تیرماه که برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد، اظهار کرد: از همه واجدین شرایط دعوت می‌کنم که در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کنند و برگ زرین دیگری را در تاریخ کشورمان به ثبت برسانند.

وی بیان کرد: انتخابات هم به شور نیاز دارد هم به شعور؛ شور یعنی حضور پررنگ و حماسی و مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رأی که موید جمهوریت نظام است و شعور یعنی انتخاب هوشمندانه و آگاهانه و انتخاب گزینه اصلح این که از بین این ۶ نفر کاندیداهای تأیید صلاحیت شده گزینه اصلح را انتخاب کنیم.

امام‌جمعه اهل‌سنت لشتغان با بیان اینکه هر برگ رأی امانتی است، عنوان کرد: همان‌طور که خداوند دستور داده است امانت را به اهل آن بسپارید ان الله یأمرکم ان تودوالامانات الی اهل‌ها پس آن کسی را انتخاب کنیم که بتواند در مدت چهار سال خادمی ملت حق این امانت را ادا کند و از عهده مملکت‌داری و اداره امور کشور و نجات کشور و مردم از تورم و گرانی و بیکاری و فقر فساد و تبعیض برآید.

محبت نیا ادامه داد: کسی را باید برای ریاست‌جمهوری انتخاب کنیم که مؤمن، متقی، متدین، متعهد، متخصص، مردمی، قوی، امین، عادل، بصیر، بااخلاق و بابصیرت باشد کسی که نسبت به امور بقیه مسلمانان مظلوم و تحت ستم جهان بی‌تفاوت نباشد رأی دهیم و این نشانه اسلامیت نظام است.

وی با تأکید بر اینکه باید رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که ادامه‌دهنده راه شهدا باشد، بیان کرد: دولت شهید رئیسی الگویی برای دولت انقلابی و ولایی است که تلاش‌های فراوانی برای حل معضلات کشور کشیدند.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران در صحنه‌های مختلف انقلاب خوش درخشیده‌اند، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که این ملت غیور هشتم تیر حماسه دیگری در تاریخ این کشور رقم خواهند زد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از