حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

خریبین به بازی با ایران می‌رسد؟

مصدومیت ستاره گلزن تیم ملی سوریه

مصدومیت ستاره گلزن تیم ملی سوریه

ستاره گلزن تیم ملی فوتبال سوریه با خطر از دست دادن بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا مواجه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از راه دانا؛ تیم ملی فوتبال سوریه پس از صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ - قطر به ‌عنوان یکی از برترین تیم‌های سوم، تمرینات خودش را این روزها زیرنظر هکتور کوپر برای رویارویی با تیم ملی فوتبال کشورمان شروع کرده است.

فدراسیون فوتبال سوریه مدعی شد ورزشگاه محل برگزاری دیدار با تیم ملی فوتبال ایران تغییر نخواهد کرد. سوری‌ها به تازگی این درخواست را از کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح کرده بودند که با مخالفت AFC، این دیدار چهارشنبه شب در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه که ظرفیت ده هزار نفری دارد برگزار می‌‌شود.

فدراسیون فوتبال سوریه از مصدومیت عمر خربین، مهاجم تیم ملی این کشور در راه آماده‌سازی برای بازی با ایران خبر داد. قرار است امروز (شنبه) پس از انجام MRI از پای عمر خربین میزان مصدومیت این بازیکن مشخص شود. مهاجم باتجربه تیم ملی فوتبال سوریه روز گذشته به دلیل احساس درد از ناحیه پای چپ نتوانست در تمرینات گروهی شرکت کند.

سوریه که با گلی که عمر خربین در دیدار با هند به ثمر رساند، توانست راهی مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شود. تمرکز، اشتیاق و جو مثبت تمرین عصر امروز عقاب ها، در چارچوب تدارکات برای رویارویی با تیم ملی ایران؛ عباراتی بوده که فدراسیون فوتبال سوریه برای تمرین نخست این تیم منتشر کرده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از