حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/02/20 | 2024/05/09

Logo

رئيس پليس سازمان اطلاعات استان هرمزگان:

مسافران در انتخاب مراكز اقامتي دقت کنند

مسافران در انتخاب مراكز اقامتي دقت کنند

رئيس پليس سازمان اطلاعات استان هرمزگان گفت: مسافران نوروزي در انتخاب مراكز اقامتي دقت لازم را به عمل آورند تا طعمه شيادان و سارقان واقع نشوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ مهدی بشارتی گفت: پليس امنيت عمومي استان هرمزگان به صورت شبانه روز در ايام تعطيلات نوروز آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزي است.

وي با بيان اينکه مسافراني که مدارک شناسايي خود را براي اسکان در هتل‌ها، مهمان‌پذيرها و مراکز اقامتي همراه ندارند مي‌توانند به اداره نظارت بر اماکن عمومي واقع در خيابان انتظام مراجعه و پس از تأئيديه هويت آنان، برگه مجوز اسکان دريافت کنند و با در دست داشتن برگه مذکور ديگر مشکلي براي اسکان مسافران نوروزي فاقد مدارک شناسايي نخواهد بود، افزود: طي هماهنگي‌هاي صورت گرفته و رفاه مسافرين با هتل‌ها و مراکز اقامتي طي تماس تلفني نيز اين امکان براي متصديان مربوطه فراهم گرديده تا هويت افراد فاقد مدارک شناسايي مورد بازبيني قرار گيرد.

اين مسئول انتظامي با بيان اينکه محل هاي اقامتي كه توسط كليد به دستان در سطح شهر پيشنهاد مي شود محل امن و ايمني براي مسافران نبوده و احتمال سوء استفاده، کلاهبرداري و سرقت از آنان وجود دارد، اظهار داشت: مسافرين گرامي در انتخاب مراكز اقامتي دقت لازم را به عمل آورند تا مورد سرقت و کلاهبرداري قرار نگيرند و سفري خوش و خاطره انگيز را در استان تجربه نمايند.

وي اضافه کرد: توصيه مي کنيم مسافران به تراكت و تبليغات هاي پخش شده در سطح شهر كه اقدام به تبليغ محل هاي اسكان در منازل شخصي مي کنند و زمينه ساز مسائل و مشكلات براي آنان خواهند بود اعتماد نکنند.

رئيس پليس سازمان اطلاعات استان هرمزگان خاطر نشان کرد: از مسافران نوروزي مي‌خواهيم از واحدهاي صنفي داراي پروانه كسب و نرخ نامه كه در رؤيت و منظر مشتريان است خدمات دريافت کرده و هر گونه موارد تخلف انتظامي و امنيتي را از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به مأموران پليس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از