حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

شهروندان بندرعباسی تاکید کردند:

مردم مجلس انقلابی و جهادی روی کار می‌آورند

مردم مجلس انقلابی و جهادی روی کار می‌آورند

شهروندان بندرعباسی گفتند: انتخاب ما ملت ایران اسلامی آنقدر مهم و اثرگذار است که می‌تواند دولت آینده ما را تشکیل دهد و مشکلاتمان راحت‌تر حل و فصل شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ امروز مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب بیعت می‌کنند و نشان خواهند داد که پایبند به خون پاک شهدایی هستند که برای آبیاری درخت انقلاب از جان شیرین خود گذشته‌اند.

 

مردم مجلس انقلابی و جهادی روی کار می‌آورند

زهرا استادی یکی از رأی‌اولی‌های بندرعباسی که به همراه مادر و خواهر خود در مسجد قدس حضور داشت در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امروز پای صندوق‌های رأی آمدم تا رأی بدهم، دولت جمهوری اسلامی ایران، دیکتاتور نیست لذا انتخاب را حق خودم می‌دانم و به همراه اعضای خانواده‌ام در انتخابات شرکت کردم.

وی افزود: از تمامی رأی‌اولی‌ها می‌خواهم که در انتخابات شرکت کنند چون این حق را دارند که خودشان انتخاب کنند، نباید این فرصت را از دست بدهیم، اگر ما انتخاب نکنیم بدون شک دیگران برای ما انتخاب می‌کنند.

این رأی‌اولی بندرعباسی ادامه داد: انتخاب ما ملت ایران اسلامی آنقدر مهم و اثرگذار است که می‌تواند دولت آینده ما را تشکیل دهد و مشکلاتمان راحت‌تر حل و فصل شود بنابراین مردم بیشتر پای کار بیایند چراکه این مردم هستند که می‌توانند با انتخاب اصلح، مجلس انقلابی و جهادی روی کار بیاورند.

 

مردم مجلس انقلابی و جهادی روی کار می‌آورند

با انتخاب اصلح، مجلس خوب و قوی تشکیل می‌شود

امیر روح‌الامینی شهروند بندرعباسی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت امر مهم انتخابات گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی، به ملت ایران حق انتخاب داده است و مردم باید با هوشیاری و تفکر، ابتدا این حق را بشناسند و به آن، عمل کنند و پایبند باشند.

وی افزود: به هموطنان ولایتمدارم توصیه می‌کنم به اتفاقات و حواشی گذشته توجه نکنند و با تحقیق و بررسی دقیق، کاندیدای اصلح را انتخاب کنند و با انتخاب اصلح، مجلس خوب و قوی برای ایران قوی تشکیل دهند.

 مردم این مرز و بوم در تمام صحنه‌ها در کنار نظام و انقلاب هستند

محمد راستی فرماندار پیشین شهرستان بندرعباس نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: انتخابات در سال جاری یک رویداد بسیار مهم برای نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ به خصوص در حال حاضر که هجمه‌های فراوانی که دشمنان نظام و انقلاب ایجاد کرده‌اند و به خیال خودشان فکر می‌کنند مردم ایران پای صندوق‌های رای نمی‌آیند.

وی افزود: دشمنان، ملت بزرگ ایران را نشناخته‌اند و مردم این مرز و بوم در تمام صحنه‌ها در کنار نظام و انقلاب هستند و آرمان شهدا خط و مشی اصلی ملت ایران است و همین که ملت ایران به یاد حاج قاسم سلیمانی می‌افتند که خودش را فدای انقلاب و اسلام کرد ادامه دهنده راه آن شهید بزرگوار می‌شوند.

 

مردم مجلس انقلابی و جهادی روی کار می‌آورند

امروز به حکم ولی‌فقیه آمده‌ام رای دهم

محدثه ذاکری، رای اولی هرمزگانی گفت: امروز به حکم ولی‌فقیه آمده‌ام رای دهم و ایشان نائب امام زمان(عج) هستند و هر حکمی دهند ما بدون چون و چرا آن را قبول می‌کنیم و مسلماً رای هر یک نفر مهم است؛ زیرا اگر اینگونه نبود دشمن تلاش نمی‌کرد که ما رای ندهیم.

رای اولی بندرعباسی مطرح کرد: ما در جامعه‌ای شرکت می‌کنیم که میزان تاثیر گذاری رای‌های همه افراد جامعه یکسان است و فرقی نمی‌کند که دانش‌آموز باشیم یا یک مسئول بالا رتبه کشوری.

ذاکری با تاکید بر اینکه رای من می‌تواند یک مجلس انقلابی را بسازد، گفت: با انتخاب فردی که پای کار باشد، حامی، همدرد مردم و اصلح باشد؛ می‌توانیم مجلس انقلابی در نتیجه کشور آباد داشته باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از