حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/04/17 | 2024/07/07

Logo

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

ماندگاری قیام امام حسین(ع) ثمره اخلاص بود

ماندگاری قیام امام حسین(ع) ثمره اخلاص بود

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: امام حسین(ع) نماد ایثار، گذشت و جان‌فشانی بودند و علاوه بر اینکه پادشاه دوعالم هستند قیام ایشان ثمره اخلاص است.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛مصیب نظری در یکصد و بیست و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش، اظهار کرد: امام حسین(ع) نماد ایثار، گذشت و جان‌فشانی بودند و علاوه بر اینکه پادشاه دوعالم هستند قیام ایشان ثمره اخلاص است؛ هنگامی که دوربین، رسانه‌های امروزی و شبکه‌های اجتماعی وجود نداشت با اخلاص تمام در راه رضای خدا قدم برداشت و برای دین خدا ایستاد.

وی مطرح کرد: ثمره خون امام حسین(ع) امروز بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال همچنان پا بر جاست به خصوص در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ آن استقامت و اخلاص در صحرای بیابان بی‌آب و علف کربلا گم نشد؛ زیرا برای کسی قدم برداشت که تدبیر کننده و تنظیم کننده امور عالم است و هر جا که ما برای خدا خالص شدیم خدا خودش تبلیغ ما را کرده و در این راستا هیچ غم و ناراحتی وجود ندارد زیرا خودش بهترین مبلغ برای کسانی است که در راه خدا و برای رضای خدا قدم بر می‌دارند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید رئیسی از نمونه‌های اخلاص هستند که خداوند چنان عزتی به آنها داد که در عالم آن‌ها عزیز و بزرگ شدند.

 

نظری ادامه داد: برای تشکیل حکومت اسلامی چه خون حسین‌ها و علی‌اصغرها رفته است؛ امام خمینی(ره) در بیاناتشان و در صحیفه نور فرموده‌اند حفظ نظام اسلام از واجبات است.

 

وی تصریح کرد: مردم در دو هفته گذشته پای کار نظام و انقلاب آمدند و با اثر انگشتشان ولایتمداریشان را نشان دادند و به تعبیر مقام معظم رهبری کار درخشانی انجام دادند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس مطرح کرد: علی‌رغم تبلیغات گسترده دشمن برای اینکه مردم پای صندوق‌های رای نیایند اما مردم برادری خود را به نظام ثابت کردند و حضور باشکوهی داشتند؛ پزشکیان منتخب مردم هستند و قابل احترام برای همه گروه‌ها باید باشد و با تعامل و همکاری بتوانیم آینده‌ای درخشان را برای کشورعزیزمان و استان هرمزگان و شهر بندرعباس رقم بزنیم و بتوانیم با ظرفیت‌هایی که مجلس شورای اسلامی دارند و تعاملی که با نمایندگانشان داشته‌ایم بتوانیم با این دولت و مجلس تازه نفس بتوانیم گره‌ها و مشکلات مردم را حل کنیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از