حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده انتظامي استان هرمزگان خبر داد:

قتل در تهران، دستگيري قاتل در هرمزگان

قتل در تهران، دستگيري قاتل در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: فردی که مرتکب قتل جوان ۲۷ ساله در تهران شده و مدت‌ها متواري بود، در هرمزگان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ سردار علی‌اکبر جاودان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح جزئيات اين خبر پرداخت و گفت: در پي وقوع يك فقره درگيري خياباني منجر به قتل با سلاح سرد در مرداد سال ۱۴۰۱ در يکي از مناطق تهران و متواري شدن قاتل به يکي از استان‌هاي جنوبي، موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان تحقيقات خود را آغاز و مطلع شدند كه قاتل پس از درگيري با مقتول ۲۷ ساله متواري و به يکي از استان‌هاي جنوبي فرار کرده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد : ماموران پليس با اقدامات فني و اطلاعاتي و بهره‌گيري از شيوه‌هاي پليسي از حضور قاتل در يکي از مجتمع‌هاي تجاري مطلع شهرستان قشم مطلع و ضمن هماهنگي با مقام قضايي به محل اعزام و در يک عمليات غافلگيرانه، متهم مورد نظر را دستگير کردند.

سردار جاویدان با بيان اينكه متهم دستگير شده در بازجويي اوليه به جرم خود معترف شد، خاطر نشان کرد: متهم با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني دستگاه قضايي معرفي و با قرار بازداشت روانه زندان شد.

انهدام باند سارقان مسلح طلاجات منزل در هرمزگان 

فرمانده انتظامي استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود از شناسايي و دستگيري يک باند سه نفره سارقان مسلح طلاجات در شهرستان ميناب خبر داد و گفت: در پي وقوع يک فقره سرقت مسلحانه طلاجات از يک منزل در اوايل بامداد دوم فروردين ماه در شهرستان ميناب و متواري شدن سارقان، بلافاصله کارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وي افزود: پس از حضور تيم آگاهي در محل و انجام تحقيقات و بررسي تخصصي مشخص شد که در شب سه نفر ناشناس با صورت پوشيده و مسلح به سلاح گرم وارد منزل شده و با تهديد و ارعاب مجموعا ۲۰ حلقه النگو و ۱۵ حلقه انگشتر و زنجير و ۵ دستگاه گوشي تلفن همراه را به سرقت برده و متواري شدند.

سردار جاویدان بیان داشت: با تلاش همه‌جانبه و بهره‌گيري از شيوه‌هاي پليسي و کار اطلاعاتي انجام شده مشخص شد فردي به هويت معلوم به انگيزه خصومت شخصي با طرح و نقشه قبلي و تطميع دو نفراز دوستان خود اقدام به سرقت کرده اند که پس از ساعت‌ها تعقيب و مراقبت و رصد متهمان نهايتا محل تردد و اختفاء آنان شناسايي و ضمن هماهنگي با مقام قضايي در دو عمليات ضربتي و همزمان سارقان در مخفيگاهشان دستگير شدند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان دستگير شده در بازجويي هاي فني بعمل آمده به سرقت مسلحانه طلاجات از منزل شاکي اعتراف کردند که ضمن شناسايي ودستگيري مالخر اموال سرقتي در بازرسي از مخفيگاه وي طلاجات سرقت شده کشف و متهمان با تشکيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از