حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان:

فضای مجازی بسترساز صدقه جاریه است

فضای مجازی بسترساز صدقه جاریه است

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با بیان اینکه در فضای مجازی می‌توانیم اقدامات درخشانی را به ثبت رسانیم، گفت: فضای مجازی بستر ایجاد صدقه جاریه برای خودمان است.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری در آیین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان هرمزگان اظهار کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند اگر روزی این مسئولیت را نداشتم، فضای مجازی کشور را بر عهده می‌گرفتم و این نشان از مهم بودن این مسئولیت است.

سردار سالاری با اشاره به برگزاری پنجمین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سطح استان هرمزگان افزود: کار بزرگ و اثرگذاری که در این چند روز تمرکز گذاشتید، دامنه وسعتش تا زمان بازنشر به همین میزان است.

وی با بیاین اینکه گاهی اوقات در فضای مجازی تولیداتی انجام می‌شود که دامنه اثرگذاری آن می‌تواند بدون انتها و دامنه باشد، تصریح کرد: این اقدامات به صورت مستمر برقرار می‌ماند و هرکسی که این محتوا را تولید می‌کند به میزان همان محتوا مسئولیت خود را به مخاطب القا می‌کند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان ابراز کرد: شما از دل یک جای کوچک می‌توانید محتواهای اثربخشی را تولید کنید که همه عالم را تحت تاثیر خود قرار دهید.

به گفته سردار سالاری؛ ما به واسطه غنای فرهنگی و دینی که داریم می‌توانیم در دهان کشورهای غربی بزنیم.

وی با اشاره به اینکه در کشورهای اروپایی بسیار سانسور خبری رخ می‌دهد و بخش کوچکی از تحولات منطقه همانند غزه را مطلع می‌شوند، گفت: اما از همین بستر فضای مجازی می‌شود مظلومیت مردم مظلوم غزه را به زبان‌های مختلفی به گوش جهانیان رساند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان تاکید کرد: فضای مجازی یک بستر خوبی برای زدن چهره مخفی دشمن در پشت نقاب‌هایی است که اصل کریح خود را مخفی کرده‌اند.

سردار سالاری با اشاره به اغتشاشات سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته خانمی بر حسب اتفاق فوت کردند اما شما ببینید دشمنان کشور چه اقداماتی را علیه ملت ما رقم زدند و همه عالم را بلوا ایجاد کردند و دوگانگی آن نیز در کشور خودمان نیز احساس شد؛ اما امروز همین دشمنان در جنگ غزه بیش از ۱۸ هزار نفر انسان را کشته ‌اند که بخش زیادی از آن نیز کودکان هستند اما برای جامعه غرب آب از آب تکان نخورده است.

وی بر لزوم تولید پیام به زبان‌های مختلف دنیا تاکید و خاطرنشان کرد: نقش مهمی است که حتی خود حماس و حزب‌الله هم نتواند ایفا کند؛ اما شما می‌توانید آگاهی بخش مردم دنیا را علیه سیاست‌های کثیف صهیونیست‌ها در دنیا بشویید.

عالی‌ترین مقام اجرایی در سپاه استان هرمزگان گفت: انتشار ندای مظلومیت زنان و کودکان غزه را مهم‌ترین اقدام فعالان فضای مجازی می‌دانم.

سردار سالاری با اشاره رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی عنوان کرد: یکی از کلمات مشترک همه شهدای انقلاب اسلامی حفظ عفاف و حجاب بوده است.

وی با بیان اینکه امروز به واسطه تهاجم فرهنگی دشمن تا کنون چوب آن را خورده‌ایم، گفت: که اگر به آن نپردازیم چوب همه آن را خواهیم خورد.

به گفته وی، آن کسی که سازنده تجهیزات فنی و الکتریکی هست، کتاب راهنمای آن را نیز گذاشته است که اگر خلاف دستورالعمل استفاده شود دو روزه وسیله برقی به باد خواهد رفت و لذا خداوندی که ما را خلق کرده است و بر مسأله حجاب تأکید کرده است با ما تعارف ندارد و نعمت خود را بر ما قطع می‌کند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان بر لزوم رعایت حجاب در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: ما باید مصداق‌های ناهنجاری‌های بدحجابی و‌ بی‌حجابی را با تولید پیام در بستر فضای مجازی مشخص کنیم تا خانواده‌ها متوجه شوند و مسیر خود را مسیر راستی قرار دهند.

سردار سالاری با اشاره به اینکه فضای مجازی بستر ایجاد صدقه جاریه برای خودمان است، گفت: محتوای خوب، مفت‌ترین، خوب‌ترین، پر اثرترین و با صدقه ترین اقدامی است که برای خودمان ایجاد می‌کنیم.

وی در پایان با اشاره به حضور شهدای گمنام  در استان هرمزگان ابراز کرد: هر کسی برای شهدای عزیز گمنام قدمی بردارد مطمئن باشد که ده‌ها قدم به کمکش خواهند آمد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) خاطرنشان کرد: در ایام فاطمیه (س) فرصتی فراهم شده است که در خدمت شهدای گمنام باشیم و امیدواریم نسل جدید ما و همه آحاد مردم از این فرصت بهره‌ای ببرند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از