حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

رئیس تبلیغات اسلامی میناب خبر داد:

فراخوان دوره تربیت مربی روخوانی قرآن در میناب

فراخوان دوره تربیت مربی روخوانی قرآن در میناب

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت: سومین دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی در این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید سهرابی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ اظهار کرد: سومین دوره تخصصی تربیت مربی قرآن با حضور سیدحسن طالبی‌تربتی، مدرس دوره‌های تربیت مربی قرآن برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب، با اشاره به اینکه دوره فوق ویژه بانوان و آقایان علاقه‌مند در گروه سنی ۱۵ سال به بالا است، ادامه داد: آموزش روش تدریس روخوانی و روان‌خوانی قرآن در قالب کارگاهی، آموزش نکات تجویدی به صورت ساده، روان و جذاب، برگزاری کارگاه‌های عملی تجوید با روش‌های نوین و کاربردی، آموزش لحن و مهارت‌های کلاس‌داری، و آشنایی مربیان با مباحث اخلاقی و فنون تربیتی نیازمند آموزش از جمله ویژگی‌های این دوره است.

سهرابی با اشاره به اینکه دوره فوق از ۲۷ دی‌ماه تا ۱۵ بهمن‌ماه در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) احمد آباد برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در پایان دوره از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل خواهد آمد و به قبول‌شدگان گواهینامه اعطا می‌شود و قبول‌شدگان به دوره‌های بالاتر راه پیدا خواهند کرد و جهت آموزش به سایر مراکز قرآنی معرفی خواهند شد.

 وی یادآور شد: بانوان علاقه‌مند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۹۰۲۷۴۰۸۱و آقایان با شماره‌ ۰۹۱۷۹۸۴۸۴۵۷تماس بگیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب ادامه داد: نخستین شعبه مؤسسه قرآن و عترت دارالتحفیظ علیین در میناب فعالیت دارد، همچنین شعبه دوم مؤسسه نورالمهدی درتوکهور و هشبندی است.

سهرابی خاطرنشان کرد: موسسه آوای ملکوتی؛ عماد ناصری و موسسه ولیعصر؛ سید باقر درخشان ، موسسه عترت، صالحیه کریمیان‌پور زیرنظر اداره تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کنند که برنامه در قالب کلاس‌های روخوانی و روانخوانی و تجوید و مهارت‌های کلاس داری و دوره‌های مختلف تربیت مربی قرآن برگزار می‌گردد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از