حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

ظهر امروز انجام شد؛

عیادت خدام رضوی از بیماران بیمارستان جاسک

عیادت خدام رضوی از بیماران بیمارستان جاسک

خادمین امام رضا(ع) با در دست داشتن پرچم متبرک بارگاه ملکوتی علی‌بن موسی الرضا(ع) از بیماران بستری در بیمارستان خاتم الانبیا شهرستان جاسک عیادت و دلجویی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ همزمان با دهه کرامت، خادمین امام رضا(ع) با در دست داشتن پرچم متبرک بارگاه ملکوتی علی‌بن موسی الرضا(ع) از بیماران بستری در بیمارستان خاتم الانبیا شهرستان جاسک عیادت و دلجویی کردند.

خدام صحن و سرای حضرت ثامن الحجج امام غریب در حالی که پرچم متبرک بارگاه را حمل می‌کردند وارد بیمارستان خاتم الانبیا شهرستان جاسک شدند.

 با ورود کاروان جشن‌های زیر سایه خورشید، حال و هوای بیمارستان خاتم الانبیاء دگرگون شد و عطر رضوی فضا را دربر گرفت و بیماران، همراهان آنان و کادر درمانی با اشک شوق پرچم متبرک را زیارت کردند.

همایش وحدت زیر سایه خورشید در جاسک 

همایش وحدت زیر سایه خورشید با حضور خادمان بارگاه امام رضا (ع) و علمای تشیع و اهل سنت در دفتر امام جمعه شهرستان جاسک برگزار شد. 

در ابتدای این همایش، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس ذاکری امام جمعه شهرستان جاسک و پس از آن یکی از علمای اهل سنت سخنرانی کردند. 

در پایان این همایش در محل دفتر امام جمعه جاسک، هدیه ای از طرف کاروان زیر سایه خورشید به امام جمعه و علمای اهل سنت این شهرستان، اهدا گردید. 

جشن بزرگ «بزم نور» در گلزار شهدای گمنام جاسک برگزار شد

جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) با عنوان «بزم نور» با حضور خدام آستان مقدس رضوی و اقشار مختلف مردم در جاسک برگزار شد.  

کاروان خدام رضوی با استقبال پرشور، گسترده و بی نظیر آحاد مردم شهرستان جاسک روبرو شدند.

در ادامه ویژه برنامه‌های دهه کرامت، می‌توان به حضور کاروان زیر سایه خورشید در نیروی دریایی ارتش جاسک و همچنین دیدار با مرزبان و دریابانی، صیادان، کارآفرینانان نمونه و خانواده شهدا، بازدید از طرح کارآفرینی روستایی و دیدار با نیروی دریایی سپاه جاسک اشاره کرد.

گفتنی است امروز جشن بزرگ بزم نور در روستای سران جاسک با حضور کاروان خدام رضوی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از