حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

دادستان رودان خبر داد:

صدور دستور توقیف ۱۲۱خودرو حامل سوخت‌ قاچاق

صدور دستور توقیف ۱۲۱خودرو حامل سوخت‌ قاچاق

دادستان عمومی و انقلاب رودان گفت: با توجه به اهمیت جلوگیری از قاچاق سوخت، دستور توقیف ۱۲۱ خودرو با بازبینی دوربین‌های جایگاه‌های سوخت صادر شده و نسبت به توقیف آن‌ها اقدام خواهد شد.

محسن بهرامی نیکخو ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی هرمز با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از مطالبه عمومی شهروندان استان از دادستانی، برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت است و تلاش ما در راستای احقاق حقوق عامه و تأمین امنیت اجتماعی جامعه با پیگیری مستمر طرح توقیف دستور توقیف خودروها صادر و به زودی اجرا خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب رودان ادامه داد: در طی یک ماه گذشته با بازبینی دوربین‌های نظارتی جایگاه‌ سوخت شهرستان دستور توقیف ۱۲۱ خودرو بابت قاچاق سوخت صادر شده است.

وی افزود: دادستانی به عنوان مدعی‌العموم به موضوع ورود پیدا می‌کند و ضمن انجام تحقیقات لازم به موجب قانون اقدامات ضروری دیگری هم صورت می‌گیرد.

بهرامی نیکخو عنوان کرد: دستگاه قضایی در راستای وظایف ذاتی خود برای حفاظت از منابع ملی، اجازه هیچ‌گونه فعالیت سودجویانه توسط قاچاقچیان سوخت را نخواهند داد و مجازات مرتکبین چنین جرایمی قاطعانه و بدون اغماض خواهد بود.

وی با اشاره به تأثیر قاچاق سوخت بر اخلال در اقتصاد کشور خاطر نشان کرد: با هر گونه تخلف در این زمینه برخورد جدی و قانونی می‌شود و رصد دوربین‌های جایگاه‌های سوخت یکی از اقدامات روزانه‌ای می‌باشد که در دستور کار قرار دارد و هر گونه عرصه خارج از قانون رصد و برخورد می‌شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از