حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/01 | 2024/07/22

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید آبسواران؛

شهدا را به یاد بیاورید

شهدا را به یاد بیاورید

شهید آبسواران در وصیت‌نامه خود بیان کرده است: برادران و خواهران همواره به حرف امام گوش کنید، شهدا را به یادآورید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ علی آبسواران اول تیر ۱۳۴۸ در روستای کنارو از توابع بندرعباس متولد شد. او تحصیلاتش را تا پایان مقطع راهنمایی در زادگاهش گذراند و پس از آن برای ادامه تحصیل در مقطع متوسطه به بندرعباس رفت.

عشق به جبهه و جهاد فی‌ سبیل‌الله از همان نوجوانی در او شکل گرفته بود و در این راه، تاسی از برادر بزرگترش محمد، بیشتر او را به این سمت و سو سوق می‌داد.

شوق رفتن به جبهه زمانی به اوج خود رسید که برادرش محمد در جبهه‌های جنگ تحمیلی به شهادت رسید و این عزم علی را در پیروی از خون شهدا، راسخ‌تر کرد.

علی که کودکی و نوجوانی‌اش را با تشکیل دادن کتابخانه و مطالعه کتاب‌های مذهبی و شرکت در مراسم ادعیه پرفیض کمیل و توسل و... گذرانده بود، اکنون روحش این آمادگی را داشت تا تفنگ برادرش را از زمین بردارد و رویاروی دشمن متجاوز قرار گیرد.

وی، گام در میدان‌های نبرد گذاشت و رشادت‌های فراوان از خود نشان داد تا اینکه سرانجام آن دریادل هرمزگانی در تاریخ چهارم دی‌ماه ۱۳۶۵ پس از شرکت در عملیات کربلای چهار در منطقه عملیاتی ام‌الرصاص به مانند برادرش به خیل عظیم شهدا پیوست.

شهید آبسواران در وصیت‌نامه خود بیان کرده است: شهادت نعمتی است که انسان می‌تواند با ثروت اینمان آنرا بخرد! برادران و خواهران همواره به حرف امام گوش کنید، شهدا را به یادآورید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از