حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده مرزبانی هرمزگان خبر داد:

شهادت مرزبان غیور هرمزگانی

شهادت مرزبان غیور هرمزگانی

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شهادت مرزبان شجاع هرمزگانی «احسان فرخیانی» از دریابانان غیور پایگاه دریابانی بندر لنگه، در درگیری با اراذل و اوباش مسلح در شهرستان «یاسوج» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از مرزبانی هرمزگان؛ بهادر اسماعیلی با اشاره به اینکه شهید فرخیانی در ایام مرخصی به سر می‌برد، اظهار کرد: پس از حضور پلیس در محلی در شهرستان یاسوج در راستای جلوگیری از مزاحمت اراذل و اوباش، میان مأموران و آنان درگیری ایجاد می‌شود که در این حین مرزبان هرمزگانی، احسان فرخیانی که به همراه خانواده در آن منطقه بوده با مشاهده درگیری احساس مسئولیت نموده و با جداشدن از همسر و فرزند خود به کمک مأموران پلیس و مقابله با اراذل و اوباش می‌پردازد.

وی افزود: متأسفانه استوار یکم احسان فرخیانی در این درگیری جلوی چشم همسر و فرزند خود مورد اصابت گلوله یکی از اراذل و اوباش قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با تبریک و تسلیت شهادت استوار یکم احسان فرخیانی و تجلیل از شهامت و رشادت وی برای امنیت بخشی در جامعه، گفت: همکاران ما در برقراری نظم و امنیت مصمم بوده و در این راستا حاضرند مانند این همکار وظیفه‌شناس حتی در خارج از زمان کاری و مسئولیت و حتی در ایام مرخصی جان خود را فدای ولی‌نعمتان جامعه کنند.

گفتنی است؛ شهید احسان فرخیانی متولد ۱۳۷۶ بود و از وی یک فرزند سه‌ماهه به‌یادگارمانده است.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از