حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

شناور بندرعباس - قشم دچار حادثه شد

شناور بندرعباس - قشم دچار حادثه شد

شناور اقبال دریا از جمله شناورهای مسافربری مسیر بندرعباس - قشم عصر امروز در یک مایلی از اسکله شهید حقانی بندرعباس دچار حادثه شد که چندان جدی نبود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، حمیدرضا محمدحسینی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۱۵ امروز دوشنبه هشتم آبان ماه، شناور مسافری اقبال دریا با ۹۰ سرنشین در یک مایلی از حوضچه بندر شهید حقانی با شیء رها شده در آب برخورد و دچار آبگرفتی می‌شود.

 

وی ادامه داد: بلافاصله شرایط اضطرار از سوی فرمانده شناور به مرکز جستجو و نجات دریایی استان اطلاع و با همراهی شناور ناجی ۱۵، آذرخش ۹۰۷ و شناور امین گستر، تمامی ۹۰ سرنشین این شناور در صحت و سلامت کامل به بندر شهید حقانی باز گردانده می‌شوند.

 

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: تمامی مسافران پس از انتقال به بندر شهید حقانی با شناور جایگزین به نام قشم پیشرو، بندر شهید حقانی بندرعباس را به مقصد قشم ترک کردند.

 

به گفته محمدحسینی تختی؛ در حال حاضر تیم‌های بررسی سوانح اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان درحال بررسی علت این حادثه هستند که به محض اعلام از سوی کارشناسان این حوزه نتیجه آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از