حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان:

شعب ثابت دریافت رأی آماده‌سازی شدند

شعب ثابت دریافت رأی آماده‌سازی شدند

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان از آماده‌سازی شعب ثابت، سیار و سخت‌گذر استان در انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» ؛به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، محمدجواد خجسته دبیر ستاد چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در هرمزگان، گفت: ستاد انتخابات استان شرایط حضور باشکوه مردم در روز مهم ۸ تیرماه را مهیا کرده است تا بتوانند در فراغ خاطر با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه محل زندگی خود با کمترین معطلی در انتخاب رئیس‌جمهور کشور مشارکت حداکثری داشته باشند.

خجسته عنوان‌کرد: مردم شریف استان با همراه‌داشتن کارت ملی بعد از احراز هویت باتوجه‌به اعلام ستاد انتخابات کشور، رأی‌شان را به‌صورت دستی ثبت و به صندوق می‌اندازند.

وی تأکید کرد: ۱۴۴۹ شعبه اخذ رأی در سه حوزه استان آماده دریافت آرای مردمی است که از این تعداد ۸۷۴ شعبه ثابت و ۵۷۵ شعبه هم به‌صورت سیار خواهند بود. 

دبیر ستاد انتخابات هرمزگان اشاره‌ای هم به موقعیت جغرافیایی خاص استان داشت و افزود: علاوه بر اینکه در هرمزگان پراکندگی جغرافیای با تنوعی از مناطق دریایی، کوهستانی و دشت‌ها داریم از نظر شغلی هم بسیاری در زمان رأی‌گیری مشغول به خدمت در حوزه‌های کاری بروی دریا یا مناطق خارج از محدوده شعب هستند که تعداد ۷۴ تا از شعبه‌های سیار ما ویژه این مناطق و قسمت‌های سخت‌گذر آماده‌سازی شده تا زمینه مشارکت برای یکایک واجدین شرایط در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری مهیا باشد.

گفتنی است باتوجه‌به برگزاری انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب ایران، ۸ تیرماه زمان رأی‌گیری اعلام شده و در هرمزگان ۱۴۴۹ شعبه برای دریافت آرای در خدمت مردم خواهد بود. 
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از