حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/06 | 2024/06/26

Logo

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

شرکت در انتخابات حمایت از خون شهدا است

شرکت در انتخابات حمایت از خون شهدا است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ایرانی‌ها و تمام مردم عزیز این مرزوبوم باید بدانند انتخاباتی که در آن شرکت می‌کنند و رأی می‌دهند، حمایت از خون شهیدان و ناامیدی دشمن است.

رحیم سرهنگی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» با اشاره به انتخابات و نقش مردم در این حماسه اظهار کرد: انتخابات چهاردمین دوره ریاست جمهوری  با همه انتخابات سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود، این انتخابات به‌واسطه اتفاق ناگواری که برای رئیس‌جمهور عزیزمان که جانش را وقف خدمت کرد افتاد بسیار حساس و سرنوشت‌ساز است.
 
 وی ادامه داد: این انتخابات ازاین‌جهت بسیار مهم است که حالا همه نگاه‌های دنیا به ما ایرانی‌ها است که ببینند که ما چه حضوری خواهیم داشت، چگونه خواهیم آمد و آیا اصلاً این را وظیفه خود می‌دانیم که در این انتخابات شرکت کنیم یا خیر، لذا ایرانی‌ها و تمام مردم عزیز این مرزوبوم باید بدانند انتخاباتی که در آن شرکت می‌کنند و رأی می‌دهند، حمایت از خون شهیدان و ناامیدی دشمن است.
 
 سرهنگی تأکید کرد: در انتخابات سلیقه همه مردم بر اساس خواسته‌ها و مشکلاتی که دارند متفاوت است و قطعاً آن کسی را انتخاب می‌کنیم که اصلح باشد، دلسوز باشد، از دوستداران ایران باشد و برای مردم از جان خود بگذرد، همان‌طور که رئیس‌جمهور شهیدمان برای خدمت به مردم جان خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند.
 
 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ان‌شاءاللّٰه ما رای که خواهیم داد، دلگرمی خواهد بود و جبهه مقاومت مخصوصاً مردم غزه که این روزها هم تحت‌فشار هستند تأثیر هر یک رأی مردم ما همانند تیری بر قلب دشمنان است و این‌گونه مردم حماسه آفرینند، باید فردی را انتخاب کنیم که به مشکلات شما با تمام توان گوش کند و به آنها رسیدگی کند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از