حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع):

شاخص‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی «ما می‌توانیم» است

شاخص‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی «ما می‌توانیم» است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد ع هرمزگان گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، «ما می‌توانیم» را به مردم ایران القاء کردند‌.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پولادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ پیرامون دستاوردها و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی گفت: ایام الله دهه فجر امسال که چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است، یادآور تحول عظیم آخرالزمانی در این برهه از تاریخ است.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... دستاوردهای بسیاری دارد که همگی مستند است. اما درصورتیکه بخواهیم به صورت کلان به دستاوردهای این انقلاب ناب محمدی توجه کنیم، نخستین دستاورد و هدیه انقلاب اسلامی، نه تنها برای ملت ایران بلکه تمامی ملت‌های آزادی‌خواه دنیا است که درحال حاضر، بخشی از ثمره آن را در سطح دنیا مشاهده می‌کنیم این است که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم در حالی که مسلمان و اهل نماز، روزه، حج، مناسبات مذهبی و ... بودند اما زیر سلطه حکومت طاغوت بودند و در رأس این حکومت، در حالی که ملت ایران، مسلمان بودند، حکومت، حکومت ظلم و طاغوت بود، لذا امام راحل، اولین و اصلی‌ترین کاری که انجام دادند؛ مردم ایران را از زیر سلطه طاغوت خارج،و زیر سایه حاکمیت نور قرار دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان همچنین بیان کرد: پس از این تحول اساسی که با وقوع پیروزی انقلاب اسلامی ایران رخ داد، ملت ایران تحت سایه حاکمیت خدا قرار گرفتند لذا از دهه فجر به عنوان انفجار نور یاد شده است، چرا که نور در مقابل ظلمت بود، و اشاره به نص صریح قرآن در آیت‌الکرسی است، انسان یا تحت حاکمیت طاغوت است یا حاکمیت الله؛ وقتی تحت حاکمیت الله باشد بدین معناست که به نورانیت و روشنایی تن داده و در صراط مستقیم قرار گرفته است، از این رو، بالاترین و اساسی‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی و هدیه امام راحل از جانب پروردگار و دین مبین اسلام، رهایی ملت ایران از حکومت طاغوت و قرار دادن زیر سایه حکومت الله بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پولادی با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۴۰۰ سال قبل از این، بعثت رسول اکرم (ص) رخ داده است، از انقلاب اسلامی ایران به عنوان احیای بعثت نبی اکرم (ص) یاد و تصریح کرد: پس از بعثت پیامبر اسلام (ص) که با گذر زمان و بروز برخی اتفاقات، سبب شده بود ظاهر دین باقی بماند، امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آن را احیاء کرد و این انقلاب ناب محمدی به مثابه بعثت پیامبر (ص) بود که بار دیگر به میدان آمد.

وی در ادامه، از جمله «ما می‌توانیم» به عنوان دیگر دستاورد انقلاب اسلامی ایران ذکر کرد و افزود: تا قبل از پیروزی مردم ایران در برابر حکومت پهلوی، علیرغم تمامی داشته‌های مردم ایران در زمینه‌های مختلف اعم از معادن، ذخائر، استعدادهای ناب جوانان ایرانی، شاهد بودیم که دشمن خارجی (استکبار جهانی) و حتی کابینه بهایی رژیم ستمشاهی در داخل کشور تنها بر روی این جمله متمرکز بودند که «شما نمی‌توانید»، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) زیر سایه حکومت الله، «ما می توانیم» را به ملت ایران القاء کردند که با کمک همین ملت ایرانی که دشمن به آنان القاء کرده بودند که «نمی‌توانند»، بستری ایجاد کردند که هم به لحاظ روانی و هم در میدان، مردم ایران به این باور برسند که «می‌توانند».

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان بیان داشت: درحال حاضر آنچه در تحولات انقلاب اسلامی ایران در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و به ویژه در زمینه مسائل نظامی که تابع امامین انقلاب اسلامی هستیم، ثابت کرده‌ایم که «ما می‌توانیم».

 پولادی ادامه داد: اینکه در علوم مختلف از قبیل؛ نانو، هوافضا، موشکی، هسته‌ای، پزشکی و ... سرآمد غرب آسیا و جزو برترین‌ها در بین کشورهای دنیا هستیم، نتیجه «ما می‌توانیم» امامی است که به ملت ایران هدیه کرد‌.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از