حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید چرزه:

سنگر نمازجمعه را حفظ كنید

سنگر نمازجمعه را حفظ كنید

شهید چرزه در وصیت‌نامه خود آورده است: سنگر نمازجمعه و مساجد را خالی نگذارید كه حضور شما باعث نابودی دشمنان اسلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، شهید چرزه ۲۷ دی ماه ۶۵ در بخشی از وصیت نامه اش عنوان كرده: به عنوان یك فرد كوچك به شما امت حزب الله سفارشی دارم كه؛ همیشه و در همه حال در خط اسلام، انقلاب و امام باشید تا خون در رگ هایتان جاری است، پشتیبان و یاور امام باشید كه اگر امام را تنها بگذاریم مثل این است كه اسلام را تنها گذاشته ایم.

وی در ادامه وصیت نامه اش تاكید كرده: دیگر سفارشی كه دارم؛ پاسدار خون شهیدان به خون خفته باشید و مبادا خون مطهر این شهیدان را زیر پا بگذاریم، و تنها سفارشی كه به خواهران حزب الله خود دارم؛ به حفظ حجاب خود اهمیت بسیار دهید چون حجاب شما كوبنده تر از خون شهیدان است.

شهید چرزه در بخش پایانی وصیت نامه اش می افزاید: خطابم به پدر، مادر، همسر، خواهران و برادران و آشنایان نزدیكم این است كه؛ امام را تنها نگذارید، 

وی ادامه داده دیگر سفارشم این است كه؛ سنگر نمازجمعه و مساجد را خالی نگذارید كه حضور شما باعث نابودی دشمنان اسلام می شود.

در كلام آخر خواستم از پدر، مادر و همسرم خواهشی كنم؛ در طول زندگی شما را اذیت كردم و برایتان خوب نبودم از محضر مباركتان تقاضا دارم كه به بزرگواری تان مرا ببخشید و اگر شهید شدم و این لیاقت نصیبم شد، جسدم را در بهشت زهرای بندرعباس دفن نمایید.

انتهای خبر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از