حالت تاریک

امروز : سه‌شنبه, 1403/04/12 | 2024/07/02

Logo

به حرمت پرچم حرم رضوی صورت گرفت؛

زندانی ۴ زندانی جرائم غیر عمد در قشم

زندانی ۴ زندانی جرائم غیر عمد در قشم

چهار زندانی جرایم غیرعمد در جزیره قشم استان هرمزگان، به مناسبت میلاد امام رضا علیه السلام و دهه کرامت و همزمان با ورود پرچم متبرک حرم رضوی، از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از آستان نیوز از هرمزگان، کاروان خدام رضوی که از ابتدای آغاز دهه کرامت به استان هرمزگان وارد شده بودند، صبح امروز به جزیره قشم رسیدند و برای پرچم گردانی به زندان جزیره قشم رفتند تا افرادی که به هر دلیل و جرمی در بند هستند، بتوانند بوسه بر پرچم متبرک حرم رضوی بزنند و حاجات و درد و دل‌های خود را به امام مهربانی‌ها بگویند.

در هنگامی که عطر دل‌انگیز گل نرگس در فضای شهر پیچیده و دل‌ها را به ضریح نورانی امام رضا(ع) گره زده بود، خادمین با سلام و صلوات، پرچم گنبد بارگاه ملکوتی ثامن الحجج، را به زندان جزیره قشم آوردند تا نغمه‌ رهایی را در گوش چهار زندانی جرائم غیرعمد طنین انداز کنند.  

براساس این گزارش؛ هنگام ورود پرچم متبرک حرم رضوی، که دل‌های همه ی مسلمین برای آن می‌تپد، بار دیگر باعث شد تا چهار زندانی جرائم غیرعمد با چشمانی اشکبار طعم آزادی را بچشند.

گفتنی است، دهه کرامت همه ساله مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) شروع می‌شود و تا سالروز میلاد حضرت امام رضا(ع) ادامه دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از