حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید جاهد؛

رهبری را احترام بگذارید

رهبری را احترام بگذارید

شهید جاهد در بخشی از وصیت‌نامه خود بیان کرده است: رهبری را احترام گذارید و اخلاص در عمل و نیت را فراموش نکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ شهید سید علی اصغر جاهد از شهدای دفاع مقدس استان هرمزگان در یکی از وصیت‌‌نامه‌های خود آورده است: مادرم همیشه آن صداقت همیشگی‌تان را رها مکن، برادرم هرگز از خدمت در راه اسلام خستگی به خود را مده مانند قبل و حال سعی کن دیانت داشته باشی، خواهران هرگز آن ساده‌پوشی و ساده‌زندگی کردن را از یاد مبرید چون تجملات انسان را از یاد خدا دور می‌کند.

وی افزوده است: سعی کرده‌ام انسانی پاک و انسانی آزاد از قید و بندهایی که مانع پیشرفتم بوده باشم و در این راه سعی وافری کرده‌ام اما همیشه از این امر که نتوانسته‌ام این امر را تحقق بخشم تأسف خورده‌ام، نمی‌دانم با چه رویی در پیشگاه الهی حضور یابم از آن اوقاتی که می‌توانستم آن کارهایی را که رضای خدا بوده انجام دهم ولی انجام نداده‌ام.

این شهید دانشجو در وصیتی به خانواده‌اش آورده است: پدر عزیز شما بودید که از ایام کودکی دستم را گرفتی و به مجالس قرآن بردی، در کنارتان می‌نشستم قرآن را فرا می‎گرفتم همیشه از داشتن همچون پدری به خود می‌بالیدم.

شهید جاهد ادامه داده است: دردهای پیامبر را برای ابلاغ و رساندن پیام قرآن با همان درک ضعیف خود فهمیدم و موقعی که انقلاب شد و این نعمت بزرگ را خدا به ما عطا کرد و اسلام را جلوه و رنگی در کشور ما داد و خون عزیزانی در آن ریخته شد احساس کردم در مقابل این انقلاب نیز دین عظیمی بر گردن دارم.

وی ابرازداشته است: از خواهران گرامی می‌خواهم پیرو راه فاطمه زهرا(ع) زینب کبری(ع) باشند و از خط اسلام دور نگردند، به خواهرانم عرض کنم طبق آیات صریح قرآن حجاب خود را حفظ کنند و اخلاص در عمل را فراموش نکنند.

این شهید دفاع مقدس خطاب به همکلاسی‌های خود آورده است: درس‌ها را به دقت بخوانید چون اسلام به شما نیاز دارد و اگر به نیرو در جبهه نیاز داشت و امام خمینی فرمودند: جبهه‌ها را خالی نگذارید و در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی حضور فعال داشته باشید.

شهید جاهد اضافه کرده است: رهبری را احترام گذارید و پشت سر امام خمینی (ره) باشید و اخلاص در عمل و نیت را فراموش نکنید.

وی هم‌چنین وصیت کرده است: قبرش در کنار دوستان شهیدش باشد شاید خداوند به واسطۀ یکی آنها او را ببخشد.

این دانشجوی شهید دفاع مقدس افزوده است: کتاب‌هایم را اگر نیاز ندارید بین کتابخانه‌های عمومی محله، دبستان‌ها و دبیرستان‌ها و مدارس راهنمایی هر طور صلاح می‌دانید تقسیم کنید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از