حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/02/30 | 2024/05/19

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان:

کودک ۶ ساله به آغوش خانواده بازگشت

کودک ۶ ساله به آغوش خانواده بازگشت

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: پسربچه ۶ ساله از چنگال آدم‌ربايان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌اش بازگشت‌.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: ساعت ۱۹:۵۰ عصرروز سيزدهم ارديبهشت ماه امسال در پي دريافت خبر آدم‌ربايي پسر بچه‌اي ۶ ساله از جلوي منزل پدرش در يکي از محلات شهر بندرعباس بلافاصله با توجه به اهميت و حساسيت موضوع، مراتب به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرايم جنايي آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود : در بررسي‌هاي به عمل آمده از شاهدان عيني در محل حادثه مشخص شد سرنشينان يک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره اي پسربچه اي ۶ ساله به نام محمد صديق را از مقابل منزل پدرش ربوده و به سرعت از محل متواري شده‌اند.

اين مقام ارشد انتظامي استان هرمزگان بیان داشت: در ادامه کارآگاهان اداره مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي با بررسي دقيق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ‌هاي به دست آمده پس از انجام اقدامات فني و اطلاعاتي، تحقيقات گسترده‌اي را آغاز و هويت متهمان را در يکي از استان‌هاي همجوار شناسايي کردند.

سردارعلي اکبر جاويدان خاطر نشان کرد:ماموران با تشکيل تيمي ضمن هماهنگي با مقام قضائي به استان زاهدان اعزام و سرانجام در يک عمليات ضربتي موفق شدند کودک ربوده شده را صحيح و سالم از چنگال آدم ربايان آزاد و در اقدامي غافلگيرانه دو گروگانگير راکه متواري شده و در شهرستان رودان مخفي شده بودند دستگير نمايند.

وي تصريح کرد: متهمان در همان بازجويي‌هاي اوليه لب به اعتراف گشودند و انگيزه آدم‌ربايي را اختلافات مالي و مواد مخدر عنوان کردند.

سردار جاويدان با اشاره به اينکه کودک ربوده شده تحويل پدر وي شده تاکيد کرد: پليس با کساني که بخواهند نظم و امنيت جامعه را برهم بزنند با قاطعيت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از