خبر های امروز : 3
سیاسی | - شماره خبر : 5363
1403-07-23 09:11 https://hormoz.ir/short/4Qvz2
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
راهپیمایی ۱۳ آبان امسال جلوه شکوه هرمزگان شود
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: باتوجه‌به جنایت‌های شنیع رژیم صهیونیستی با پشتیبانی کشورهای غربی و در رأس آن آمریکا جنایت‌کار راهپیمایی سیزده آبان باشکوه و متفاوت از هر سال برگزار گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، به نقل از روابط‌عمومی استانداری هرمزگان؛ احسان کامرانی شامگاه شنبه در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با محوریت برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان با اشاره به تحولات مهم فلسطین و لبنان، عنوان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با عبور از همه خطوط قرمز و قوانین بین‌المللی اقدام به انجام حرکت بزدلانه و به‌شهادت‌رساندن سید حسن نصرالله و فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی در لبنان نمود.

وی افزود: با ریخته‌شدن خون پاک سید حسن نصرالله سید شهدای مقاومت و فرماندهان جبهه مقاومت و مستشار نظامی ما سردار نیل‌فروشان این جبهه بیشتر از گذشته بالنده و تنومندتر می‌گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، استانداری هرمزگان با اشاره به اقدام تحسین‌برانگیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری ارتش و وزارت دفاع درهم‌کوبیدن مراکز نظامی و جاسوسی صهیونیست‌ها، تصریح کرد: سران رژیم صهیونیست فقط زبان زور را می‌فهمند و سپاه پاسداران با این اقدام بی‌نظیر ضربه مهلکی بر پیکره رژیم جنایت‌کار و تروریست صهیونیستی وارد کرد.

وی افزود: اگر از صهیونیست‌ها خطای دیگری سر بزند با پاسخ فوری و قاطع و به‌مراتب شدیدتر نیروهای مقتدر مسلح مواجه خواهند شد.

کامرانی، با اشاره به برگزاری نمازجمعه نصر اظهار داشت: برگزاری بی‌نظیر نمازجمعه نصر به امامت مقام معظم رهبری و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی از حضور مردم در دفاع از آرمان‌ها به نمایش گذاشت و به صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به فرمان صریح مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت و مردم لبنان، خاطرنشان کرد: به دلیل تجاوزگری‌های رژیم وحشی و سفاک صهیونیست بسیاری از مردم مظلوم لبنان از خانه و کاشانه خود آواره شده‌اند و یاری‌رساندن به آنها وظیفه‌ای دینی، اعتقادی و رسالتی همگان است.

وی تصریح کرد: برای کمک به مردم مظلوم لبنان و غزه همه اقشار مردم پای‌کار بیایند و نهادهای امدادی و هلال‌احمر را در کمک‌های بشردوستانه یاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به سفر رئیس مجلس به لبنان، تصریح کرد: سفر شجاعانه رئیس مجلس شورای اسلامی به لبنان در بهبهه جنگ و حملات صهیونیست‌ها باعث خوشحالی حامیان جبهه مقاومت و خنثی‌شدن شبه افکنی‌های دشمنان در تضعیف جبهه مقاومت بود که قابل‌تقدیر است.

وی با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله سیزده آبان، گفت: سیزده آبان‌ماه‌روز استکبارستیزی فرصت مغتنمی برای انعکاس جنایت‌های صهیونیست‌ها در عرصه‌های مختلف است.

کامرانی، افزود: باتوجه‌به جنایت‌های شنیع رژیم صهیونیستی با پشتیبانی کشورهای غربی و در رأس آن آمریکا جنایتکار راهپیمایی سیزده آبان باشکوه و متفاوت از هر سال برگزار گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: سیزده آبان روز استکبارستیزی فرصت مهمی برای آشنایی نسل نوجوان و جوان با خوی درندگی و استکباری آمریکا است که در طول بیش از چهل سال اخیر از هیچ تلاشی برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی فروگذار نکرده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: برای آشنایی نسل نوجوان و جوان جامعه با جنایت‌های رژیم استکباری آمریکا از روش‌های نو و جدید بهره گرفته شود.

وی افزود: کلیه دستگاه‌های اجرایی استان همکاری لازم را در برگزاری باشکوه راهپیمایی سیزده آبان در استان به عمل آورند.

انتهای خبر /

نظرات