حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید احمدی؛

راهم را ادامه دهید

راهم را ادامه دهید

شهید احمدی در وصیت‌نامه خود خطاب به پدر و مادر خود بیان کرده است: با رفتار زيبايتان و شيوايي كلامتان به مردم بفهمانيد كه ما هم در اين انقلاب سهمي داشتيم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز، شهيد محمدباقر احمدي در فرازي از وصيت‌نامه خود ضمن درود فراوان به رهبر انقلاب حضرت امام خميني(ره) و رزمندگان در جبهه، خطاب به پدر و مادرش آورده است: امروز اسلام در خطر است و بايد كوشش كنيم اين اسلام را از نابودي برهانيم و آن را در سرتاسر جهان گسترش بدهيم.

در ادامه اين وصيت‌نامه آمده است: براي گسترش اسلام خون مي‌خواهد و آن هم خون جوان و خون پاك كه مي‌تواند اين درخت را آبياري كند.

شهيد احمدي اضافه كرده است: پدر و مادر عزيزم، اگر خدا قبول كند كه من در اين راه شهيد بشوم بايد شما راه اين پسرتان كه در راه خدا جنگيده و شهيد شده را ادامه بدهيد.

وي ادامه داده است: پدر و مادر عزيزم، اگر من شهيد شدم شما با رفتار زيبايتان و شيوايي كلامتان به مردم بفهمانيد كه ما هم در اين انقلاب سهمي داشتيم و سهم‌مان اين است كه يك قرباني داده‌ايم، براي اين قرباني گريه نكنيد بلكه آن را به مجلس جشني مبدل سازيد، زيرا هيچ ناراحتي ندارد كه از يك خانواده‌اي يك قرباني در راه خدا داده شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از