حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

برای حضور حداکثری در انتخابات:

رأی‌اولی‌های هرمزگانی عزم خود را جزم کرده‌اند

رأی‌اولی‌های هرمزگانی عزم خود را جزم کرده‌اند

سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام سجاد ع استان هرمزگان با صدور بیانیه اعلام کرد: رأی‌اولی‌های هرمزگانی برای حضور حداکثری در انتخابات، عزم خود را جزم کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، به نقل از سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با صدور بیانیه‌ای، ضمن اعلام آمادگی رأی‌اولی‌های هرمزگانی جهت شرکت در انتخابات پیش‌رو، از آحاد مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت به عمل آورد.

 در متن کامل این بیانیه چنین آمده است:

بسمه تعالی

وصیت من به ملت شریف آن است که در تمام انتخابات در صحنه باشند. «حضرت امام خمینی (ره)»

مسئله اول انتخابات این است که همه در این آزمون عمومی ملت ایران شرکت کنند و نشان بدهند که ملت ایران زنده است و به سرنوشت کشورش علاقه دارد. «مقام معظم رهبری» (مدظله العالی)

اکنون که در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و محلس خبرگان رهبری قرار داریم، دانش آموزان و فرهنگیان به همراه آحاد مردم انقلابی، بار دیگر جهت اعتلای علم و دانش و ارج‌گذاری به رأی تاثیر گذار نخبگان علمی در جامعه و ایجاد رشد و بالندگی در علم و صنعت و اشتغال، اوج این همراهی را به تصویر خواهند کشید و با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های رأی، پرچم قدرت و عظمت ایران را به اهتزاز در خواهند آورد و عزت و اقتدار ایران اسلامی به مهر تأیید امت انقلابی مزین خواهد شد.

اینک پس از عبور از گردنه‌های سخت تاریخی به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ملت بزرگ ایران اسلامی بایستی با هوشمندی و بصیرت هرچه تمام با وحدت و همدلی و ایستادگی در برابر هجمه‌های وحشیانه ابر قدرتان ایستادگی کرده و با انتخاب اصلح از صراط مستقیم و انقلاب خارج نشود؛ لذا ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ به حق یکی از شورانگیز‌ترین و آموزنده‌ترین صفحات تاریخ درخشان ایران اسلامی است و همه رأی‌اولی‌ها و دانش‌آموزان و حماسه سازان و رهروان شهیدانی، چون محمد حسین فهمیده، بهنام محمدی و شهید مقاومت و امنیت و نماد دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با شرکت خود در این حماسه ملی و بی اعتنایی به دسیسه‌های فراوان دشمنان قسم خورده این مرز و بوم بر این واقعیت شیرین صحه گذاشته که دانش‌آموزان و همه رأی‌اولی‌ها هیچ توجهی به جنجال‌آفرینی‌ها و عربده‌کشی‌های دشمنان و تبلیغات روانی رسانه‌های استکبار و صهیونیستی ندارد.

دانش‌آموزان انقلابی و رأی‌اولی از همه نامزد‌های محترم حاضر در عرصه انتخابات انتظار دارند که به گفته رهبر و مولایمان در برابر قانون و نسبت به نتایج انتخابات تبعیت پذیری داشته باشند.

بی‌شک، تحقق حماسه مهار تورم و رشد تولید، گام بسیار بلند و اثر بخش این امیدان انقلاب را خواهد طلبید. دوباره مانند همیشه افتخار و بالندگی جوانان ایران اسلامی را از آن خود کنند و برابر گفته رهبر مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای عزیز که فرمودند: آینده مملکت در دست دانش‌آموزان است. اینک همه ما دانش‌آموزان رأی‌اولی استان هرمزگان عزم خود را جزم کرده‌ایم تا با شرکت در این انتخابات تجدید میثاق دوباره‌ای با رهبر و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای عزیز و همه شهیدان این انقلاب، و اعلام می‌نماییم در تمام سختی‌ها و نبردهای با دشمن، خصوصاً آمریکا و اسرائیل پای این انقلاب و نظام ایستاده‌ایم و مشت محکمی بر همه مستکبران دنیا خواهیم زد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از