حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/02/08 | 2024/04/27

Logo

رکورددار پرتاب نیزه:

دوومیدانی‌کاران ذوب‌آهن یک ریال هم نگرفتند

دوومیدانی‌کاران ذوب‌آهن یک ریال هم نگرفتند

رکورددار پرتاب نیزه ایران و یکی از ورزشکاران باشگاه ذوب‌آهن گفت: این باشگاه علی‌رغم پایان لیگ دوومیدانی هنوز مطالبات ورزشکاران خود را پرداخت نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از ایسنا، وجود گذشت چندین ماه از لیگ دوومیدانی، باشگاه ذوب‌آهن که از جمله باشگاه‌های حاضر در دوومیدانی است هنوز قرارداد ورزشکاران خود را پرداخت نکرده و پیگیری دوومیدانی‌کاران هم برای دریافت مطالباتشان به جایی نرسیده است.

علی فتحی‌گنجی، رکورددار پرتاب نیزه ایران و یکی از ورزشکاران باشگاه ذوب‌آهن در این مورد گفت: همه تیم‌ها پول ورزشکاران را داده‌اند اما ما هنوز پولی از ذوب‌آهن دریافت نکرده‌ایم. دائم امروز و فردا می‌کنند. گفتند بروید حساب باز کنید تا بعد از چند روز مبلغ قراردادتان به حسابتان واریز شود، ‌ این کار را کردیم اما باز هم ندادند.

وی ادامه داد: هر چه تماس می‌گیریم کسی جوابمان را نمی‌دهد. سعی کردیم از طریق فدراسیون هم پیگیری کنیم اما هنوز جوابی نگرفته‌ایم و مشخص نیست چه زمانی قرارداد ما را پرداخت می‌کنند. 

بدقولی این باشگاه تنها شامل حال دوومیدانی‌کاران نشده است و پیش از این هم اعضای تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن قراردادهای خود را دریافت نکرده بودند و از این موضوع گلایه داشتند.  

ذوب‌آهن در حالی مطالبات ورزشکاران خود در رشته‌های دوومیدانی و وزنه‌برداری را پرداخت نکرده که قراردادهای منعقد شده با ورزشکاران این رشته زیاد نیست به گونه‌ای که یکی از بالاترین مبالغ این قراردادها در دوومیدانی حدود ۱۲۰ میلیون تومان است اما این باشگاه بعد از ماه‌ها هنوز پرداختی نداشته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از