حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان صورت‌گرفت؛

دعوت برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان

دعوت برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان از مردم استان برای شرکت با شکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال روز مبارزه با استکبارستیزی، دعوت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، حجت‌الاسلام محمد ایمانی‌فرد مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، عصر امروز در جلسه‌ای که در محل دفتر این نهاد برگزار شد، از ملت استکبارستیز ایران برای حضور در مراسم یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» دعوت کرد.

وی اعلام کرد: مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در سراسر استان هرمزگان برگزار و در بندرعباس روز شنبه ساعت ۹صبح از میدان امام خمینی (ره) تا پارک شهید دباغیان آغاز می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: سخنران این مراسم نیز حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام ایمانی‌فرد با اشاره به سایر برنامه‌های جانبی گفت: در حاشیه راهپیمایی پویش پرچم، همخوانی گروه سرود دانش‌آموزی، نمایشگاه عکس، ایستگاه نقاشی کودکان در مسیر و جایگاه مراسم در مسجد جامع، اجرای حرکات نمادین ورزشی، اجرای گروه موزیک رزم‌نوازان منطقه یکم امامت نداجا و در پایان قرائت قطعنامه می‌باشد.

لازم به ذکر است که ۱۳ آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ ولی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ است که در تقویم رسمی ایران به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از