حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید دارا؛

در مقابل هیچ ابرقدرتی واهمه نداشته باشید

در مقابل هیچ ابرقدرتی واهمه نداشته باشید

شهید دارا در بخشی از وصیت‌نامه خود بیان کرده است: در مـقابل هيچ چيزى و هيچ ابرقـدرتى ترس و واهمه نداشته باشید و فقط به انقلاب و خداوند متعال پایبند باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ شهید اسحاق دارا در وصیت‌نامه خود بیان کرده است: خانواده‌ام، اين را بداند كه من‌، آگاهانه به اين راه پا نهادم و به خواست خداوند تا بتوانم دين‌ خود را به جـمهورى اسلامى‌اداء نمايم.

وی در ادامه افزوده است: اى بـرادرم و خواهرم و پدرم و مادرم و همسرم، همه شما بدانيد كه مـي‌خواهيد راه مرا ادامه بدهيد ، بايد صبرانقلابى داشته باشيد و ايمان خود را قوى كنيد. همانند امام كه در مـقابل هيچ چيزى و هيچ ابرقـدرتى ترس و واهمه نداشته باشید و فقط پايبند به انقلاب وخداوند متعال باشید و اين را هم بدانيد كه يك فرزند و دو فرزند براى خدا و امام حـسين (ع) كم است، بايد اگر لازم باشد همه فرزندان خود و در آخر بار خودتان را هم فـداى امام حسين (ع) بكنيد، چون همه ما متعلق به خداوند هستيم و او صاحب اختيار ماست.

شهید دارا همچنین تأکید کرده است: به ملت شهيد پرورايران مي‌گويم كه اين حرف را آويـزه گـوش خود قرار دهند « مرگ، مرگ، مرگ كه هركجا كه باشيم سراغ ما مى‌آيد، چه ‌در صحرا و چه در زيرزمين‌هاى محكم و چه روى تشك نرم خوابيده باشيم، پس چه بهتر است كه مرگ ما را درحال بيدارى و نبرد آغوش بكشد.»

و اى برادران پاسدارم و بـسيجيان و ارتـش و شهربانى! همه شما براى اين ملت و كشورهاى خـارج نمونه اسلام هستيد و همه شما را مانند يك تلويزيون تماشا مي‌كنند پس اخلاق خود را هـمينطورى كه در جبهه‌ها نشان داديد در شهرها هم نشان بدهيد، اى خانواده‌هاى شهداء، شما هـميشه بعد از نـمازصبح زيارت عـاشورا را بـپا داريد، چون فرزندان‌شما هميشه در جـبهه‌ها زيارت عـاشورا را مي‌خوانند و عاشق اين دعا هستند، شما هم با خواندن اين دعا روح آنها را شادی مي‌بخشيد.

انتهای خبر /

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از