حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

سفرهای پربرکتی که امیدآفرینی می‌کند؛

دلجویی از کارگرها تا مداوای چشم کودک هرمزگانی

دلجویی از کارگرها تا مداوای چشم کودک هرمزگانی

دوازدهم و سیزدهم بهمن ماه رئیس جمهور و هیأت همراه آن میهمان مردم خونگرم و ولایتمدار هرمزگان بودند؛ سفری پربرکت که دستاوردهای فراوانی نه تنها برای هرمزگان بلکه خیلی از پروژه‌ها و برنامه‌های آن تحول آفرین برای کل کشور است.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ دوازدهم و سیزدهم بهمن ماه رئیس جمهور و هیأت همراه آن میهمان مردم خونگرم و ولایتمدار هرمزگان بودند؛ سفری پربرکت که دستاوردهای فراوانی نه تنها برای هرمزگان بلکه خیلی از پروژه‌ها و برنامه‌های آن تحول آفرین برای کل کشور است.

 

دلجویی از کارگرها تا مداوای چشم کودک هرمزگانی

خوشامدگویی متفاوت به رئیس جمهور در هرمزگان؛ اسلام جاهدی قهرمان قایقرانی مسابقات پارا آسیایی با لباس ورزشی خود مسئول عنوان خوشامدگویی به رئیس جمهور بود و رئیس جمهور با استقبال خانواده شهدا، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، علمای اهل سنت، استاندار و جمعی از مدیران هرمزگانی وارد شهر بندرعباس شد.

رئیس جمهور محبوب که دغدغه صیادان را شنیده بود با حضور در جمع صیادان از صدور ۱۲ هزار مجوز صیادی خبر داد و مجوزها را تقدیم صیادان دریا دل هرمزگانی کرد و موجی از شادی را برای صیادان و خانواده‌های آنان به ارمغان آورد.

 

 

دلجویی از کارگرها تا مداوای چشم کودک هرمزگانی

صیادان هرمزگانی نیز به صورت ویژه‌ای از رئیس جمهور و هیأت همراه استقبال کردند و موسیقی همراه با ساز و دهل و حرکت‌های هماهنگ با لباس‌های محلی را انجام دادند که لبخندی از شادی برلب‌ها نقش بست.

یکی از دغدغه‌های دولت سیزدهم احیای کارخانه‌های راکد است که در این زمینه ۶۱۰ کارخانه راکد در هرمزگان به چرخه تولید بازگشت.

 

 

دلجویی از کارگرها تا مداوای چشم کودک هرمزگانی

آیت‌الله رئیسی نیز در جشن بزرگ احیای این کارخانه‌ها در صنایع غرب هرمزگان شرکت کرد؛ در این مراسم نیز کارگر هرمزگانی با آمدن در پشت تریبون از ما می‌توانیم‌هایی که در دولت سیزدهم رونق یافته سخن گفت و عنوان کرد کارخانه ما که تعداد کارگارنش روز به روز در حال کاهش بود و تعدادمان به ۴۰ نفر رسیده بود و تحریم را بهانه‌ای برای پیشرفت آن می‌دانستند در دولت سیزدهم دیدگاه‌‎ها تغییر یافت و امروز به لطف خدا تعدادمان قریب به ۵۰۰ نفر است تحریم‌ها همچنان پا برجاست اما اراده‌ها و فعل توانستن‌ها افزایش یافته است.

 

 

دلجویی از کارگرها تا مداوای چشم کودک هرمزگانی

جشن احیای کارخانجات هرمزگان که به نماز ظهر وصل شد؛ رئیس جمهور و هیأت همراه نماز ظهر خود را به جماعت همراه با کارگران خواندند.

مدافعان خلیج فارس در بندرعباس آغاز ایام‌الله دهه فجر خود را با حضور رئیس جمهور جشن گرفتند و ساحل نشینان بندرعباسی حضور پرشوری در دیدار با رئیس جمهور داشتند که این ذوق دیدار را حتی باران جلوی آن را نگرفته بود.

 

 

دلجویی از کارگرها تا مداوای چشم کودک هرمزگانی

وزرای رئیس جمهور نیز در این چند روز در هرمزگان حضوری فعال داشتند و به افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های مختلف در سراسر هرمزگان پرداختند از سواحل مکران گرفته تا دورترین نقطه بشاگرد همگی در زیر چتر حمایت‌های رئیس جمهور و هیأت همراه آن بود.

 

 

دلجویی از کارگرها تا مداوای چشم کودک هرمزگانی

وزیر بهداشت که چندین طرح را درهرمزگان به بهره‌برداری رسانده بود نیمه شب را برای بازدید از داروخانه‌ها و بیمارستان‌های شهر بندرعباس انتخاب کرده بود و در یکی از این سرکشی‌ها در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به مداوای سرپایی چشم کودک هرمزگانی پرداخت.

سه‌شنبه دهم بهمن ماه وزیر ورزش برای بهره‌برداری از پروژه‌های حوزه ورزش به استان هرمزگان آمد و با حضور در شهرستان‌های مختلف پای درد و دل ورزشکاران و قهرمانان هرمزگانی نشست.

یکی از جلوه‌های معنوی سفر وزیر ورزش حضور در خانه شهید سعید مریدی‌زاده از شهدای فراجای هرمزگان است که فرودین‌ماه سال جاری به شهادت رسیده بودند؛ وزیر ورزش در بدو ورود خود به شهرستان رودان در گلزار شهدای این شهرستان با در آغوش گرفتن فرزند شهید مریدی‌زاده با وی به گفتگو پرداخت.

دلجویی از کارگرها تا مداوای چشم کودک هرمزگانی

روز جمعه بارش باران شرق هرمزگان را فرا گرفته بود و این مردم میناب بودند که گوی سبقت را از باران گرفته بودند و جمعیت سیل‌آسایی روانه مسجد جامع شهر بودند تا دیدار با رئیس جمهور خود داشته باشند؛ دیداری پرشور که رئیس جمهور با سخنان خود باری دیگر نور امید را در دل مردم این خطه از جنوب را منور ساخت.

جشن اهدا ۱۴ هزار واحد مسکونی و ۱۱ هزار قطعه زمین در استان هرمزگان نیز با حضور رئیس جمهور در بندرعباس برگزار شد و خانواده‌های هرمزگانی به همراه فرزندان خود به این جشن باشکوه آمده بودند.

 

دلجویی از کارگرها تا مداوای چشم کودک هرمزگانی

بازدید از دستاوردهای سپاه یکی دیگر از برنامه‌های رئیس جمهور در هرمزگان بود که آیت‌الله رئیسی این دستاوردها را فناورانه و هوشمندانه دانستند و خداقوتی به سردار تنگسیری و هم‌رزمانش بیان کرد.

جلسه شورای اداری هرمزگان پایان بخش حضور رئیس جمهور در شهر بندرعباس و استان هرمزگان بود که می‌توانید صحبت‌های استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و رئیس جمهور که جمع بندی این سفر دو روزه به شمار می‌رود را در لینک‌های زیر بخوانید.

 

https://hormoz.ir/short/V۷ojn

 

https://hormoz.ir/short/Njp۸r

 

https://hormoz.ir/short/۴zjRq

 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از