حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیر آموزش و پرورش رودان:

دانش‌آموزان رودانی بر سکوی قهرمانی دوومیدانی هرمزگان ایستادند

دانش‌آموزان رودانی بر سکوی قهرمانی دوومیدانی هرمزگان ایستادند

مدیر کل آموزش و پرورش رودان گفت: شهرستان رودان در مسابقات استانی دو و میدانی دانش آموزی با کسب عناوین متعدد توانست به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد.

احمد فولادی در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ اظهار کرد: مسابقات دوومیدانی دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم مدارس استان هرمزگان در ۶ماده دوومیدانی در محل پیست ورزشی خلیج فارس برگزار شد که در پایان این مسابقات تیم شهرستان رودان با کسب عناوین متعدد توانست به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد و ناحیه یک بندرعباس و منطقه رودخانه به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

مدیر کل آموزش و پرورش رودان مطرح کرد: مقام اول و دوم ماده ۱۰۰ متر به مصطفی تبوراک و مرتضی رامشگر از شهرستان رودان رسید و سام محمدی نژاد از ناحیه یک بندرعباس در جایگاه سوم قرار گرفت و در ماده ۲۰۰ متر نیز مصطفی تبوراک از رودان صاحب عنوان نخست شد و وسام محمدی نژاد و رضا رامشگر از ناحیه یک بندرعباس به ترتیب دوم و سوم شدند.

فولادی بیان کرد: سینا نجفی در ماده ۴۰۰ متر حائز رتبه دوم شد و در مقام اول و سوم این ماده به امیر محمد روحی مقام از ناحیه۲ بندرعباس و فیضل‌الله صالحی مقدم از ناحیه یک بندرعباس رسید و در ماده ۸۰۰ متر دوندگان ناحیه یک بندرعباس و بندر خمیر عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: در ماده پرش طول رضا دشتی از رودان نائب قرمان شد و مقام اول به امیر محمد گرجی از منطقه رودخانه و مقام سوم به محمد اقبال علی نیا از بندرخمیر رسید و در رله امدادی تیم رودان متشکل از دانش آموزان مرتضی رامشگر، رضا دشتی، سینا نجفی و مصطفی تبوراک حائز مقام نخست شدند و تیم های ناحیه۱ بندرعباس و حاجی آباد به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از