حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

خبرنگاران جانب انصاف را رعایت کنند
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

خبرنگاران جانب انصاف را رعایت کنند

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدردان تلاش‌ها و فعالیت‌های اصحاب رسانه باشند، گفت: خبرنگاران نیز می‌بایست جانب انصاف را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبر تحلیلی «هرمز»، عیسی عباسی، عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: امروزه انتظاراتی از اصحاب رسانه می‌رود؛ چرا رسانه، چشم و گوش این نظام و مملکت است، اگر در جبهه‌های حق علیه باطل خبرنگاران حضور نداشتند هیچ چیز از این صحنه‌ها ثبت و ضبط نمی‌شد. 

وی در ادامه افزود: امروزه در غزه نیز خبرنگاران، علیرغم اینکه از اوضاع جنگ و غزه باخبر هستند اما حضور پیدا می‌کنند تا مظلومیت و مقاومت این مردم را ثبت کند و به جهانیان نشان دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس همچنین ادامه داد: اگرچه خبرنگاران در صحنه‌های جبهه و جنگ اسلحه در اختیار ندارند؛ اما اسلحه همین ثبت و ضبط حقایق جنگ است که توسط این قشر تاثیرگذار صورت می‌گیرد.

عباسی ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران به دلیل پوشش رسانه‌ای فعالیت‌ها و اقدامات شورای اسلامی شهر بندرعباس، خطالب به خبرنگاران تصریح کرد: خبرنگاران کارهای زیادی می‌توانند انجام می‌دهند؛ اما در کنار کاری که شما انجام می‌دهید اگر حقایق باشد، این کار شما، با کسی که در راه خدا جهاد می‌کند هیچ فرقی ندارد.

وی در ادامه بیان داشت: خبرنگاران، کارهای زیادی که انجام می‌دهند اما در قبال آن، هزینه آنچنانی دریافت نمی‌کنند و از روی علاقه و عشق به کار، به این نظام و مملکت خدمت کرده و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در حوزه‌های مختلف برای مردم تبیین و روشنگری می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدردان تلاش‌ها و فعالیت‌های اصحاب رسانه باشند تصریح کرد خبرنگاران در تمام موقعیت‌ها حتی در ایام کرونا جانانه خدمت کرده و صحنه را خالی نکردند در کنار کادر درمان ماندند و در حیطه وظیفه خود به مردم خدمت رسانی کردند.

عباسی افزود: همانطور که گفتم خبرنگاران قادرند هر کاری را انجام دهند اما توجه داشته باشید اگر یک خبرنگاری در کارهایش حق و حقیقت را به کار ببرد بهتر است یا اینکه بعضاً به دلیل مشکلات شخصی با یک مسئول، در فضای عمومی بتازد و در انظار مردم، وی را تخریب کند!؟ چنین خبرنگاری، چه پاسخی در پیشگاه خداوند دارد!؟

وی تأکید کرد:خبرنگار می‌بایست به وقت انتشار هر مطلب، جانب انصاف، عدالت و حق و حقیقت را رعایت کند، و تهیه و انتشار مطلب، مغرضانه و از روی اعمال سلیقه شخصی نباشد. چرا که خبرنگاران هرچه قلم می‌زنند مردم آن را مشاهده می‌کنند و می‌خوانند و چشم و گوششان به قلم‌ خبرنگاران است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس اضافه کرد: در جلسات شورای شهر، مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف را رصد و حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم، این امر مهم را وظیفه خود می‌دانیم و ما نوکر مردم هستیم خبرنگار را نیز به عنوان قشر زحمتکش جامعه این خدمات را بیش از پیش برای مردم تبیین کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از