حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام‌جمعه کیش تاکید کرد:

لزوم حمایت از مقاومت مردم فلسطین

لزوم حمایت از مقاومت مردم فلسطین

امام‌جمعه کیش در خطبه‌های نمازجمعه بر حمایت از مقاومت مردم فلسطین و مبارزه با فقر در جامعه اسلامی تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا بی‌نیاز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح، گفت: طوفان الأقصی منطقه را وارد مرحله جدیدی کرده است و اکنون شاهد شکل‌گیری یک مقطع تاریخی جدید به نفع نیرو‌های مقاومت هستیم.

وی افزود: طوفان الأقصی تا گرفتن حق‌وحقوق فلسطینیان و مجازات جنایت‌کاران صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

امام‌جمعه کیش در خصوص چرایی شکل‌گیری این طوفان گفت: سال‌ها است به شکل گسترده بر مردم مسلمان و مظلوم فلسطین ظلم می‌شود و رژیم جعلی صهیونیستی با شهرک‌سازی، توهین به مسلمانان، توهین به مقدسات اسلامی و مسجدالاقصی و کشتار مردم بر آتش انتقام فلسطینیان افزوده و در نتیجه طوفان الأقصی شکل گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بی‌نیاز به نتایج حمله حماس هم اشاره کرد و گفت: تصرف فضایی به‌اندازه غزه با تاسی از فرمانده مقاومت، شهید حاج‌قاسم سلیمانی در نتیجه برنامه‌ریزی‌های گسترده و محرمانه، دستاورد مهمی است.

وی تأکید کرد: رژیم اشغالگر قدس همواره باید منتظر حملات نیرو‌های مقاومت باشد.

امام‌جمعه کیش به شهادت فلسطینیان به دست صهیونیست‌ها و بمباران نواز غزه هم اشاره کرد و گفت: نیرو‌های رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌توانند مقابل نیرو‌های مقاومت بایستند و در نتیجه به کشتار مردم مسلمان و تخریب خانه‌ها و زیرساخت‌های آنان می‌پردازند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بی‌نیاز به سکوت مجامع بین‌المللی هم اشاره کرد و گفت: این جنایات و حمایت بین‌المللی از آن، اراده مقاومت را خدشه‌دار نخواهد کرد و نیرو‌های مقاومت برای بازپس‌گیری اراضی اشغالی مصمم هستند.

وی به آمریکا و هم‌پیمانان آن هشدار داد در صورت حمله زمینی به غزه با مقابله شدید محور مقاومت روبرو خواهند شد.

امام‌جمعه کیش با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت همیشگی از نیرو‌های مقاومت، گفت: کمک‌های گسترده مالی و معنوی به محور مقاومت ادامه دارد و در کنار آن باید به فکر کمک به زلزله‌زدگان منطقه هم بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بی‌نیاز گفت: فقرزدایی در جامعه اسلامی، وظیفه همگانی است و مردم و مسئولان برای محرومیت‌زدایی و حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی کسب ثروت جرم نیست و البته فقیر هم نباید وجود داشته باشد، گفت: وقتی در جامعه اسلامی فقر وجود دارد یا عده‌ای حق‌وحقوق دیگران را پایمال کردند و یا مسئولان به‌درستی رسیدگی نکرده‌اند.

وی به‌روز استاندارد و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: استاندارد باید به بهترین شکل و در حوزه‌های مختلف در جزیره گردشگری کیش اجرا و نظارت شود.

امام‌جمعه کیش به‌روز پیوند اولیاومربیان نیز اشاره کرد و گفت: توسعه فضای آموزشی و تأمین معیشت معلمان بسیار مهم است چرا که وضع موجود اصلاً مطلوب نیست و مشخص هم نیست چه کسی مسئول است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بی‌نیاز افزود: با مشخص نبودن وضع مدیریتی آموزش‌وپرورش کیش مشکلات همچنان وجود دارد و پیشنهاد می‌کنم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با جدیت از وزارت آموزش‌وپرورش و اداره کل هرمزگان پیگیر رفع مشکلات آموزشی کیش باشد.

انتهای خبر/

 

 

 

/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از