حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام جمعه رودان:

حضور در انتخابات یک تکلیف واجب شرعی است

حضور در انتخابات یک تکلیف واجب شرعی است

امام جمعه رودان گفت: باید خدمات نظام را دید و آن‌را بیان کرد تا زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود چرا که حضور در انتخابات تکلیف واجب شرعی بر همگان است.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین بارانی شامگاه یک‌شنبه در جمع فعالان تشکل‌های دانشجویی شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات در سطحی بالاتر و کلان‌تر باشد باید تمامی مشکلات را یک طرف بگذاریم و انتخابات را در طرف دیگر قرار دهیم.

امام جمعه رودان بیان کرد: امسال برنامه دشمن برای انتخابات متفاوت می‌باشد و همانطور که رهبر انقلاب اسلامی گفتند هر رای که از صندوق بیرون می‌آید رای به جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: دشمن جنگ رسانه‌ای و روانی و ترکیبی را به راه انداخته تا جایی که چشم‌ها و گوش‌ها را بسته است.

حجت‌الاسلام بارانی افزود: باید چشم‌ها را باز کرد تا ببینیم انقلاب اسلامی چه تحول عظیمی را در تمامی نقاط کشور حتی روستاهای کوچک ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: امروز در جنگ ترکیبی، دشمن فکر و ذهن مردم را بسته و باید دید که این حجم از خدمات مختلف پیش از انقلاب نبود و چه میزان امکانات به روستاها و شهرها بعد از انقلاب سرازیر شده است.

امام جمعه رودان گفت: خواسته مقام معظم رهبری امروز این است که جهاد تبیین در تمامی بخش‌ها انجام و خدمات در نظام اسلامی برای آحاد مردم تبیین شود.

وی در ادامه دانشجویان را چشمان بیدار جامعه معرفی کرد و تصریح کرد: حرف و سخن دانشجویان توسط مسئولان باید شنیده شود.

امام جمعه رودان تصریح کرد: باید فراتر از مرزها را دید و امنیت بزرگی که سراسر کشور را گرفته دیده شود و باید فضای پیرامون انقلاب اسلامی را دید و نقشه دشمن را دید و بدنبال آن تبیین‌گر بود.

حجت‌الاسلام بارانی خاطر نشان کرد: باید خدمات دولت و مجلس شورای اسلامی را دید و برجسته کرد تا زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود و حضور در انتخابات تکلیف واجب شرعی بر همه دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از