حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرماندار ویژه میناب تأکید کرد:

حضور حداکثری در انتخابات مهم‌ترین راهبرد دولت

حضور حداکثری در انتخابات مهم‌ترین راهبرد دولت

فرماندار ویژه میناب گفت: برگزاری انتخابات سالم، پرشور با حضور حداکثری مردم مهم‌ترین راهبرد دولت است که اجرایی شدن این رویکرد در شهرستان میناب هدف‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ مجید سلحشور در دیدار با اعضای هیأت نظارت و بازرسی انتخابات (شورای نگهبان) استان هرمزگان، با اشاره به اهمیت کار شورای نگهبان در کشور، اظهار کرد: براساس بیانات رهبر معظم انقلاب، شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام، یکی از مهم‌ترین نهادهای حکومتی، مطمئن‌ترین دستگاه برای حراست از نظام اسلامی موانع انحراف نظام از خط دین و اسلام و قانون اساسی است.

فرماندار ویژه میناب با اشاره به اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، برای شورای نگهبان وظایف متعددی برشمرده است که یکی از عمدترین آن‌ها نظارت بر انتخابات است.

وی در ادامه بیان کرد: این مجموعه در شهرستان میناب اقدامات شاخصی نسبت به عمل به وظایف و تعهدات خود انجام داده‌اند و امیدواریم در آینده نیز بتوانند موجبات سربلندی شهرستان را فراهم آورند.

رئیس هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شرق هرمزگان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری برای تحقق چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات پایان امسال تصریح کرد: هیأت اجرایی شهرستان به‌عنوان مجری انتخابات تمام امکانات خود را برای برگزاری تحقق چهار اصل مورد رهبر معظم انقلاب به کار خواهد گرفت.

سلحشور با بیان اینکه شورای نگهبان از مهم‌ترین ارکان نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت:این نهاد تضمین کننده استمرار نظام مردم سالار دینی و حفظ هویت آن است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا انتخاباتی بی‌ حاشیه و سالم را در حوزه انتخابیه برگزار کنیم، گفت: تعامل و هماهنگی خوب مجموعه فرمانداری، هیأت اجرایی و شورای نگهبان در شهرستان چشم‌انداز خوبی را برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم و مشارکتی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه سلامت و مشارکت بالا در انتخابات آینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را با جدیت دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: همکاری اقشار مختلف مردم در هیأت‌های اجرایی، نظارتی، نمایندگان فرماندار، عوامل اجرایی شعب، تضمین‌‌کننده سلامت انتخابات در ادوار مختلف بوده و امسال نیز دغدغه و تلاش ما این است که یک انتخابات باشکوه و سالم، برگزار کنیم.

سلحشور با بیان اینکه در روند برگزاری انتخابات امسال بر چهار محور و مولفه رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز می‌باشد برنامه‌ریزی‌های لازم شده است، عنوان کرد: همه ما باید تابع قانون و پاسدار رای مردم باشیم و فضای جامعه را با ایجاد شور و نشاط سیاسی برای افزایش حضور مردم در انتخابات فراهم کنیم.

رئیس هیأت نظارت و بازرسی انتخابات استان نیز در این دیدار بر ضرورت برگزاری سالم و پرشور انتخابات تأکید کرد و گفت: هدف از انتخابات اعتلای نظام با تحقق مردم سالاری دینی است.

صادقی با بیان اینکه مبنای نظارتی شورای نگهبان در انتخابات، مُر قانون و رعایت اصل بی طرفی است، افزود: این مؤلفه‌ها موجب تقویت هر چه بیشتر اعتماد و اطمینان‌ بخشی در مردم است و دقیقا نقطه مقابل اهداف دشمنان است.

وی ضمن ارائه اطلاعاتی در امر انتخابات و تشریح شرایط فعلی، از آمادگی این دفتر برای مشارکت در برگزاری انتخاباتی سالم و کاهش آسیب‌های اجتماعی مطالبی را نیز بیان نمود.

در این جلسه رئیس و اعضای هیأت نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان میناب و نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از