حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

شهروند رودانی:

حس غرور بسیار خوبی درونمان فوران شده است

حس غرور بسیار خوبی درونمان فوران شده است

شهروند رودانی با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از عاملان حادثه کرمان گفت: حس غرور بسیار خوبی درونمان فوران شده و صد آفرین بر سبزپوشان سپاه که انتقام خون شهدای مظلوم کرمان را گرفتند.

مریم نجفی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ اظهار کرد: سپاه همواره پشتیبان مردم در عرصه‌های مختلف بوده و بعد از حادثه تروریستی کرمان مردم ایران اسلامی چشم انتظار بودند که انتقام سختی این نهاد مقدس از عاملان این حادثه بگیرند.

این شهروند رودانی مطرح کرد: حس غرور بسیار خوبی درونمان فوران شده و در ذهنم این جمله رهبر عزیزمان که فرموده‌اند دوره بزن درو تمام شده دائم تکرار می‌شود و صد آفرین بر سبزپوشان سپاه که انتقام خون شهدای مظلوم کرمان را گرفتند.

نجفی عنوان کرد: امروز علاوه بر ما روح تمام شهدای حادثه تروریستی کرمان نیز از این انتقام شاد است و بر نیروهای مقتدر و همیشه در صحنه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می‌کنند.

وی با بیان اینکه انتقام تا نابودی کامل داعش و اسرائیل باید ادامه داشته باشد، گفت: ما از جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم اینگونه انتقام‌ها را تا نابودی کامل غده‌های سرطانی در منطقه از داعش گرفته تا اسرائیل جنایتکار را ادامه دهند.

این شهروند رودانی خاطر نشان کرد: به امید روزی که داعشی‌های مظلوم‌کش، اسرائیل و آمریکای جنایتکار به طور کامل از صحنه روزگار محو شوند و شیرینی نابودی آنان را در خیابان‌ها پخش و جشن بگیریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از