حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

دادستان رودان خبر داد:

جمع‌آوری 380 میلیون تومان در جشن‌ گلریزان رودان

جمع‌آوری 380 میلیون تومان در جشن‌ گلریزان رودان

دادستان عمومی و انقلاب رودان گفت: در جشن گلریزان امسال در شهرستان رودان ۳۸۰ میلیون تومان کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شد.

محسن بهرامی نیکخو صبح امروز در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی هرمز با اعلام این خبر گفت: در این شهرستان ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد وجود دارد که برای آزادی آنان به کمک و حمایت خیران نیاز است چرا که انفاق و گذشت تاثیر بسیار مهمی از نظر اخلاق و رفتار اجتماعی دارد.

وی با بیان اینکه خداوند نیز در قرآن به گذشت و عفو تاکید زیادی کرده است، افزود: خیران می‌توانند با شماره حساب ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ بانک ملی و شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۴۹۰۳۱۲۳۲۸ بانک مسکن، بنام ستاد مردمی دیه استان و همچنین کد پیامکی ستاره ۷۸۰ ستاره ۷۷۷۷۰۷۶ مربع با هر میزان مبلغی به آزادی این زندانیان کمک کنند.

دادستان عمومی و انقلاب رودان ادامه داد: کاهش آسیب‌های اجتماعی، کمک به سلامت جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و گذشت از جمله اهداف مهم برپایی این جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد می‌باشد.

بهرامی نیکخو خاطر نشان کرد: دنیا همواره در حال آزمایش و امتحان انسان است و در این گونه مراسم‌ها انسان‌ها آزمایش می‌شوند و حضور در این مراسم‌ها توفیق الهی است و به فرموده خداوند متعال، رحمت واسعه الهی شامل حال افراد نیکوکار و بخشنده می‌شود.

گفتنی است، به گفته عبدالمجید مرادی رئیس ستاد مردمی دیه هرمزگان، در جشن گلریزان شهرستان رودان، سال گذشته ۲۱۱ زندانی جرایم غیر عمد در هرمزگان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند و همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان ۱۰۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در استان آزاد می‌شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از