حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان:

جشنواره خیران مدرسه‌ساز در هرمزگان برگزار می‌شود

جشنواره خیران مدرسه‌ساز در هرمزگان برگزار می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: بیست و ششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان با شعار «خیران پیشران ایران قوی»، ۲۴ خردادماه در بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از روابط‌عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی اظهار کرد: بیست و ششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز باتوجه‌به شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، با رونق بیشتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جهش تولید در امر مقدس مدرسه‌سازی با مشارکت بالای خیران محقق می‌شود، بیان کرد: مدرسه‌سازی لذت‌بخش‌ترین کار نیکی است که می‌توان در عرصه تولید علم و دانش در آن مشارکت داشت و این مهم مسئولیتی ملی بوده که هر فردی باید به سهم خود در تحقق آن بکوشد.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با بیان اینکه جامعه خیران مدرسه‌ساز تاکنون زمینه‌ساز اتفاقات بسیار مهم و با ارزشی در جهت عدالت و گسترش آموزشی در کشور و به‌تبع آن در استان هرمزگان داشتند، اظهار کرد: کار بزرگ خیران مدرسه‌ساز به طور مستقیم به تربیت و پرورش نیروهای نخبه و توانمند استان و کشورمان ارتباط پیدا می‌کند.

باوقار زعیمی، ترویج فرهنگ مشارکت، جذب کمک‌های مالی و معنوی مردم در زمینه مدرسه‌سازی و مدرسه یاری و تجلیل از کسانی که مال خود را در راه مدرسه‌سازی صرف می‌کنند را از اهداف جشنواره خیران مدرسه‌ساز عنوان کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از