حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام‌جمعه بندرعباس:

جریان مقاومت همچون چشمه جوشان تقویت شده است

جریان مقاومت همچون چشمه جوشان تقویت شده است

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه امروز توسط مقاومت سرفصل جدیدی باز شده است گفت: جریان مقاومت همچون چشمه جوشان تقویت شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده ظهر امروز یکشنبه ۱۶ مهرماه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی هرمز اظهار کرد: مسئله مقاومت امروز وارد سرفصل جدیدی شده است، تا به امروز مقاومت هدف‌گذاری کرده بود که جلوی پیشروی صهیونیست‌ها را بگیرد و از امروز توسط مقاومت سرفصل جدیدی باز شده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان افزود: همه می‌بینند که یمن، عراق، ایران، سوریه و لبنان شبکه مقاومت هستند و به‌صورت جدی پای‌کار این قضیه آمده‌اند که ان‌شاءالله به سمت‌وسوی آزادسازی مناطق اشغالی بروند.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی‌زاده با بیان اینکه ما امروز می‌بینیم هدف‌گذاری که در این مرحله شده است آزادسازی هفت شهرکی است که در دست صهیونیست‌ها بوده است، تصریح کرد: اینکه به قلب و عمق رژیم صهیونیستی ضربه وارد شود از ویژگی‌های جدید انتفاضه بود و این حرکت بسیار مبارک روحیه صهیونیست‌ها را خورد می‌کند و شرایطی را به وجود می‌آورد که همه سرزمین‌های اشغالی از دست صهیونیست‌ها آزاد شود.

 

وی گفت: باب این موضوع امروز به دست رزمندگان فلسطین باز شده است، اگر بخواهیم مسئله فلسطین را رقم بزنیم هیچ راهی نداریم جز هم‌افزایی ظرفیت‌های جهان اسلام تحت عنوان مقاومت باید در دستور کار قرار گیرد.

 

به گفته نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان؛ امروز شبکه مقاومت ممکن است فکر کنیم محصور به ۵۵ کشور جهان اسلامی  باشد؛ اما این‌گونه نیست و بسیاری از کشورهای آزاده جهان مثل امریکای لاتین در آفریقا به سمت جبهه مقاومت می‌آیند و همراهی می‌کنند.

 

وی  خاطرنشان کرد: یاران مقاومت امروز منحصر به مسلمانان نیست، جریان مقاومت مثل یک چشمه جوشان روزبه‌روز تقویت می‌شود و کشورهای آزاده به حمایت از فلسطین می‌آیند و امیدواریم این انتفاضه جدید آغازی برای آزادی تمام سرزمین‌های اشغالی از چنگال صهیونیست‌ها باشد.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از