حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

سرمربی تیم ملی تفنگ:

تیراندازی نیازمند حمایت دولت و مجلس است

تیراندازی نیازمند حمایت دولت و مجلس است

سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: ملی‌پوشان دارای ثبات رکوردی‌اند و در مجموع شرایط مطلوبی دارند. همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد. اگر بچه‌ها در المپیک عملکرد واقعی‌شان را به نمایش بگذارند به نتیجه خوبی می‌رسند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از ایسنا، مریم طالبی، سرمربی تیم ملی تفنگ، پس از حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در محل تمرینات ملی‌پوشان، گفت: در بانوان تفنگ دو سهمیه و در المپیک در سه بخش نماینده داریم. چهل‌امیرانی در ۱۰ متر و امینی در ۱۰ متر و سه وضعیت در المپیک شرکت می‌کنند. در سه وضعیت مشکلات همیشگی را داشتیم و آقای قربانی تا جایی که مقدور بود تمهیدات لازم را اندیشید تا مشکلات برطرف شود.

وی افزود: در تفنگ بادی دو نماینده داریم و آماده‌ایم و برنامه‌ریزی‌ها از یک سال پیش انجام شدند. تیراندازان آمادگی خوبی دارند. هدف ما حضور با تمام قدرت است و اینکه تیراندازان بتوانند عملکردی نزدیک به خودشان داشته باشد، عملکرد مطلوبی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: بعضاً هزینه سفرها توسط خود رییس فدراسیون تامین شد. رقابت در جهان بسیار بالاست و رکوردها در مونیخ نیز بسیار بالا بود. مسابقات برزیل موفق‌ترین حضور تیم ما با داشتن سه فینالیست بود. رقابت در برزیل سخت بود؛ چرا که آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک بود. در باکو نیز عملکرد نسبتا خوبی داشتیم.

وی تاکید کرد: بچه‌ها دارای ثبات رکوردی‌اند. البته چهل‌امیرانی چند روز قبل از مونیخ سلاحش را عوض کرده بود و انتظار داشتیم این موضوع عملکردش را تحت تاثیر قرار دهد. بچه‌ها در مجموع شرایط مطلوبی دارند و همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد. اگر بچه‌ها عملکرد واقعی‌شان را به نمایش بگذارند به نتیجه خوبی می‌رسند.

یوسف آجرلو، سرپرست کمیته تیم‌های ملی، نیز در این برنامه گفت: در دو دوره و در ۲۰۱۰ مه‌لقا جام‌بزرگ اولین سهمیه را گرفت و این دوره نیز هانیه رستمیان اولین سهمیه کاروان را گرفت که جایگاه تیراندازان ایران را نشان می‌دهد.

وی افزود: اگر یکی از شرکت‌های بزرگ اسپانسر ما شود و سرمایه‌گذاری خوبی با حمایت وزارت ورزش و مجلس انجام شود، در این رشته جایگاه واقعی خود را در دنیا به نمایش می‌گذاریم. ما استعدادهای زیادی در این رشته داریم و نیازمند حمایت دولت و مجلس‌ایم.

احمدرضا هامونی حقیقت نیز گفت: به جز یک فینال، هانیه رستمیان در تمام فینال‌ها در سال گذشته حضور داشت. انشاءالله نتایج خوب او در المپیک پاریس تکرار می‌شوند. موضوع تجهیزات روی استعدادیابی تاثیر زیادی دارد. جوانان به‌سرعت جایگزین بزرگسالان می‌شوند و ما نیاز به تجهیزات داریم.

وی تصریح کرد: تیراندازان بادی ما در کلاس بین‌المللی‌اند و اگر در فینال باشند و مدال بگیرند جای تعجب ندارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از