حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

با مشارکت شرکت ملی نفت ایران محقق شد؛

توزیع 9‌هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند هرمزگان

توزیع 9‌هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند هرمزگان

کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان با مشارکت شرکت ملی نفت ایران، تعداد 9هزار بسته لوازم‌التحریر تهیه و دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد در مناطق محروم استان هرمزگان توزیع کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، حسین نصر، مدیر منطقه نفت فلات قاره قشم در آئین توزیع ۹هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم هرمزگان اظهار کرد: شرکت ملی نفت ایران و صنعت حوزه نفت کشور همواره رسالت‌های در اجرایی مسئولیت‌های اجتماعی خود دارد که به صورت جدی در سراسر کشور به ویژه در مناطق محروم به اجرا گذاشته است که در همین راستا امسال نیز در قالب تفاهم‌نامه شرکت ملی نفت ایران با کمیته امداد هرمزگان تعداد ۹هزار بسته لوازم‌التحریر برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد در استان هرمزگان تأمین گردید.

مدیر منطقه نفت فلات قاره قشم، ارزش هر بسته لوازم التحریر را ۷۵۰هزار تومان دانست و افزود: هر بسته شامل؛ کیف، دفتر، دفتر نقاشی، مداد، خودکار، مداد رنگی، تراش، خط‌کش، پاکن و جامدادی بوده است که برای تامین این تعداد بسته بالغ بر ۶میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان نیز در این آئین با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۴۴هزار از دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد و از خدمات کمیته امداد استان بهره‌مند هستند، ابرازداشت: امسال در جشن عاطفه‌ها با مشارکت بیشتر شرکت‌های در استان به‌ ویژه شرکت‌های نفتی شاهد رشد قابل توجهی داشته‌ایم.

باسره افزود: براساس آخرین آمارها امسال در جشن عاطفه‌‌ها مبلغ ۱۱میلیارد تومان در قالب کمک به دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری شده است.

منبع: روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از