حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

تنها راه نابودی صهیونیست‌ها خشکاندن ریشه آنان است

تنها راه نابودی صهیونیست‌ها خشکاندن ریشه آنان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: تنها راه زدودن غده سرطانی رژیم کودک‌کش صهیونسیتی، خشکاندن ریشه آن است.

اسمعیل جهانگیری شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ گفت: به فرموده حضرت روح الله مبدع انقلاب اسلامی و کسی که یک حکومت نوین را در جهان ابداع کرد، «اسرائیل، غده سرطانی است»، لذا راهبرد و استراتژی ما باید بر اساس همین جمله امام راحل باشد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه تنها راه زدودن این غده سرطانی (رژیم کودک‌کش صهیونسیتی)، خشکاندن ریشه آن است، افزود: این رژیم کودک‌کش به اندازه کافی در طول مدت ۷۰ الی ۸۰ سال اخیر جنایات بزرگی در غزه مرتکب شده است که ماهیت حقیقی آن، به ویژه پس از عملیات طوفان الأقصی، برای تمام ملت‌های دنیا آشکار شده است.

عملیات طوفان الأقصی نشان داد صهیونیست‌ها از لانه عنکبوت سست‌تر هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان همچنین با بیان اینکه عملیات طوفان الأقصی نشان داد رژیم صهیونیستی از لانه عنکبوت هم سست‌تر است، تصریح کرد: رژیم کودک‌کش صهیونسیتی این عملیات، جنایت‌هایی مرتکب شد و دست به کشتار، خون‌آشامی و کودک‌کشی زد، همین باعث شد که ماهیت اصلی این رژیم برای همگان آشکار شد و دنیا فهمید که رژیم منحوس صهیونیستی به هیچ قاعده و اخلاقی پایبند نیست.

جهانگیری ادامه داد: امروز مسئله فلسطین و قدس، از جهان اسلام هم فراتر رفته است، همه مردم آزاده، در هر کجای عالم، در اروپا، آفریقا، آسیا و ... فارغ از اینکه دارای چه دین و آئینی هستند به این نتیجه رسیدند که مظلومیت در غزه و فلسطین به اوج خودش رسیده و مسئله فلسطین و قدس، امروز مسئله جهان اسلام به تنهایی است بلکه مسئله همه ملت‌های آزاده هست، و این خودش برای مردم مظلوم اما مقاوم غزه، یک پیروزی محسوب می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: پیروزی دومی که برای مردم غزه رقم خورده، این است که علیرغم کشتاری که اتفاق افتاده و تا کنون بالغ بر ۳۰ هزار نفر انسان کشته شدند که اکثر آنها زن و کودک هستند، البته اگر آمار زخمی‌ها و اسرایی که در بند اسارت رژیم منحوس صهیونیستی هستند باهم تجمیع کنیم بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر در این ۶ ماهه اخیر توسط این رژیم سفاک شهید یا زخمی و اسیر شده‌اند.

رژیم کودک‌کش صهیونسیتی هیچ دستاوردی ندارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: سئوال اینجاست که رژیم کودک‌کش صهیونسیتی با این همه جنایات و خون‌ریزی‌ها به چه دستاورد نظامی یا سیاسی دست پیدا کرده است ؟! پاسخ واضح هست که این رژیم منحوس هرگز به هیچ دستاوردی دست نیافته است، بلکه گزاره نابودی رژیم اشغالگر قدس، نزدیک‌تر و آشکارتر و واضح‌تر شده است.

جهانگیری اضافه کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی هرگز تصور نمی‌کرد یک زمانی محور مقاومتی شکل بگیرد که از لبنان، یمن، عراق، سوریه، ایران و از جاهای مختلف دنیا مورد هجمه قرار بگیرد، و همه هم می‌دانند که این اجماع در محور مقاومت نخ تسبیح و حلقه اتصالش، جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است.

صهیونیست‌ها هر روز یک گام به نابودی نزدیک‌تر می‌شوند 

وی در ادامه گفت: این یک دستاورد برای ملت‌های مسلمان دنیاست که رژیم صهیونیستی را هر روز، یک گام به نابودی نزدیک‌تر می‌کند، آن فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «اسرائیل در کمتر از ۲۵ سال آینده، از روی زمین محو می‌شود، کمتر از ۲۵ سال طول می‌کشد که نابودی این رژیم کودک‌کش را شاهد خواهیم بود و این را به عینه مشاهده می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان سپس بیان داشت: امروز این مسئله در حوزه رسانه باید بیش از پیش تبیین شود، چراکه تا الان رژیم صهیونیستی، قدرت پوشالی‌اش را فقط از طریق رسانه به مردم دنیا القاء کرده بود بعد از طوفان الأقصی تمام آن چیزی که قدرت پوشالی و یک قدرت افسانه‌ای در رسانه‌ها بیان کرده بود بر ملا شد و همه دنیا متوجه شد که رژیم منحوس صهیونیستی توان نظامی ندارد و گنبد آهنین و تسلیحات نظامی یک حبابی بیش نبود.

رژیم‌ منحوس صهیونیستی یک خطر جهانی است

وی گفت: امروز برای تمام دنیا عیان شده که رژیم منحوس صهیونیستی یک خطر جهانی است، این رژیم کودک‌کش نه تنها برای غزه، منطقه و مسلمانان، بلکه خطری جدی برای جهانیان است، چراکه این رژیم سفاک به هیچ دین و آیینی پایبند نیست، هر انسانی در هر کجای عالم در معرض خطر این غده سرطانی قرار دارد لذا همه باید در کنار هم قرار بگیرند و این غده سرطانی را ریشه‌کن کنند تا برای همیشه، منطقه و دنیا از شر آن رهایی یابند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تصریح کرد: نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد اینکه در این جنگ ۶ ماهه یا هر چقدر هم که این جنگ ادامه پیدا کند، بازنده فقط رژیم کودک‌کش صهیونسیتی است، چون اینها برای نابودی حماس و با همین شعار وارد این جنگ شده‌اند، اگر آمار دادند که تا کنون توانستند به یکی از افسران عالی رتبه حماس آسیب وارد کنند بدین معناست که می‌توانند حرکت به سمت پیروزی داشته باشند اما تا به اکنون، جز بمباران بیمارستان‌ها، کشتار انسان‌های بی‌پناه، کودکان هیچ دستاوردی نداشته‌اند و خودشان معترف هستند، سخنگوی سابق رژیم منحوس صهیونیستی، اخیرا اعلام کرده که «به افکار عمومی دروغ نگویید، ما قادر نیستیم حماس را خلع سلاح کنیم».

پایمردی و مقاومت مردم غزه لحظه به لحظه بیشتر می‌شود 

جهانگیری با اشاره به اینکه پایمردی و مقاومت مردم غزه لحظه به لحظه بیشتر می‌شود و حاضر نیستند شهر و دیار خود را ترک کنند، گفت: امامین انقلاب اسلامی نیز در مورد فلسطین و غزه و همچنین قدس، بیاناتی داشتند که درحال حاضر به واقعیت می‌پیوندد و درحال تحقق است.

وی اضافه کرد: آمریکای جنایتکار به عنوان فرمانده رژیم کودک‌کش صهیونیستی در کنار این رژیم منحوس قرار دارد، بعد از عملیات طوفان الأقصی، همه شاهد حمایت‌های همه‌جانبه از رژیم منحوس صهیونیستی بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ادامه داد: این حمایت همه‌جانبه آمریکا بیانگر آن است که وی، تمام قد پای رژیم صهیونیستی ایستاد، حتی زمانی که برادران ما در یمن به حمایت از مردم غزه، اقدام به انتقام‌جویی کردند و فضا را برای شناورها و برای کسانی که قصد کمک به رژیم کودک‌کش صهیونسیتی را داشتند ناامن کردند، آمریکا به خیال خود، اعتلافی را تشکیل داد و بسیاری از کشورهایی که توسط آمریکا، نامشان در آن اعتلاف برده شده بود، انکار کردند و حتی حاضر نشدند آمریکا را همراهی کنند و نامشان در کنار نام آمریکا باشد، حتی کشورهای متحد آمریکا در منطقه از اینکه نامشان در کنار آمریکا باشد امتناع ورزیدند. فقط آمریکا و انگلیس بودند که به خیال باطل خود قصد داشتند به انصار الله که حامی مردم بی‌دفاع غزه بود آسیب بزنند که عقب‌نشینی کند اما هرگز این اتفاق رخ نداد.

آمریکا شریک جنایات رژیم منحوس صهیونیستی است 

جهانگیری در ادامه افزود: این حرکت، دو پیام داشت؛ نخست اینکه آمریکا در تمامی جنایات رژیم کودک‌کش صهیونسیتی در منطقه شریک است، پیام دیگر اینکه این شریک رژیم منحوس صهیونیستی هنوز نتوانسته این رژیم خبیث را از منجلاب و باتلاقی که فرو رفته، نجات دهد و موفق نشده مأمنی برای صهیونیست‌ها باشد، آمریکا هرگز نتوانسته مانع جریان مقاومت شود و پیروز باشد.

وی ضمن تشکر از مردم آگاه و بیدار کشورهای محور مقاومت گفت: امروز یک بیداری در دنیا اتفاق افتاده و اینکه مردم در کنار جبهه مقاومت قرار گرفتند نشانه رسیدن مردم به فهم و درکی که باید در مقابل ظلم ایستادگی و جهاد کرد، انصار الله و مردم جهادگر یمن به خوبی نشان دادند که مسیر را به خوبی پیدا کرده‌اند، این بیداری، نشأت‌گرفته از بیداری مردم ایران در سال ۱۳۵۷ است و منتج به جمهوری اسلامی ایران شد، تاکنون بیش‌ از ۶۰ کشتی عازم سرزمین‌های اشغالی بودند توسط نیروهای انصاری الله مورد هدف قرار گرفتند که باید از انصار الله و مردم بیدار یمن که پشتیبان نیروهای مقاومت هستند تشکر کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در پایان اظهار امیدواری کرد: مردم با حضورشان در راهپیمایی و تجمع روز جهانی قدس، بار دیگر همبستگی خودشان را با ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از