حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

توسط مسئولان هرمزگانی صورت گرفت؛

تقدیر از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

تقدیر از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

جمعی از مسئولان هرمزگان با صدور بیانیه‌هایی از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه هرمزگان برای مشارکت پرشور در انتخابات تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ جمعی از مسئولان هرمزگان با صدور بیانیه‌هایی از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه هرمزگان برای مشارکت پرشور در انتخابات تشکر کردند.

پیام قدردانی نماینده ولی فقیه در هرمزگان از حضور مردم هرمزگان در انتخابات

  متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحيم

اینک که ملت بزرگ ایران علیرغم تهاجم شدید و بی‌سابقه تبلیغاتی دشمنان به منظور عدم مشارکت مردم پای صندوق‌های رأی این توطئه دشمن را ناکام گذاشتند و برگ زرین دیگری در کارنامه جمهوریت نظام اسلامی رقم زدند، لازم می‌دانم به پیشگاه خداوند متعال سرتعظیم فرود آورده و از ملت بزرگ ایران بویژه مردم استان هرمزگان به خاطر مشارکت بالای آنان تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین از همه مسئولین و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در هیئت اجرایی و شورای محترم نگهبان که با سلامت و امنیت فضای رقابتی را در انتخابات فراهم نمودند نیز تشکر و قدردانی نموده و ضمن تبریک به منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از همه آنان و مجلس و دولت مردمی انتظار می‌رود که با خدمتگزاری به مردم ورفع موانع از مسیر زندگی و معیشت آنان از این مردم فهیم قدردانی نمایند.

 محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس

استاندار هرمزگان از حضور آگاهانه مردم در صحنه انتخابات قدردانی کرد

 شکوه حضور، پیروزی دوباره مردم در میدان انتخابات را رقم زد در پی حضور پرشکوه و آگاهانه مردم شریف هرمزگان در برگزاری ششمین انتخابات مجلس خبرگان و دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، استاندار هرمزگان در پیامی مراتب قدردانی خود را اعلام کرد.

در متن پیام مهدی دوستی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف هرمزگان جشن حماسه آفرینی شما در کنار همه هموطنان از جای جای ایران اسلامی دگربار اراده آهنین ملت ایران را نمایان ساخت.

به لطف خداوند متعال مشارکت پرشور و گسترده شما و حضورتان درکنار صندوق‌های رای، بنیان محکم مردم‌سالاری جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان یادآوری کرده و دشمنان را به پرتگاه ناامیدی سوق داد.

 اینجانب از شما مردم عزیز که با اقتدار پیروز واقعی میدان هستید، از حافظان نظم و امنیت انتخابات، تمامی منتخبین و نامزدها و دست‌اندرکاران نظارت و اجرای آن صمیمانه تشکر نموده و به رسم قدرشناسی همواره تلاش خواهیم نمود با پایبندی به اوامر مقام معظم رهبری، میراث ارزشمند امام راحل و شهدای گرانمایه، در مسیر رشد و پیشرفت ایران عزیز خادمان صدیق شما باشیم.

ان‌شاالله. مهدی دوستی
 
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از