حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

تفکر شهدا را در جامعه ترویج دهیم

تفکر شهدا را در جامعه ترویج دهیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در دیدار با فرزندان شاهد شاغل در این دانشگاه تاکید کرد: باید تلاش کنیم تفکر و معنویت شهدا را در جامعه ترویج دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مشاور استاندار هرمزگان در امور شاهد و ایثارگران، مشاور امام‌جمعه استان در امور شاهد و ایثارگران، رئیس‌دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان با فرزندان شاهد شاغل در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سالن کوثر دانشگاه برگزار شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست صمیمی با فرزندان شاهد شاغل در دانشگاه علوم پزشکی که با حضور روحالله احترامی مشاور استاندار هرمزگان در امور شاهد و ایثارگران، مهدی احترامی مشاور امور ایثارگران نماینده ولی‌فقیه در استان و حجت‌الاسلام حاج سید عباس تقوی رئیس‌دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد، گفت: افتخار ما خدمت به فرزندان شاهد شاغل در دانشگاه است.

 

غلامعلی جاودان افزود: این سعادت بزرگی است که شما عزیزان در زمره فرزند شهید هستید و امروز اینجا جمع شدیم تا با افتخار خواستهها و مشکلات شما عزیزان را پیگیری کنیم و این سعادت بزرگی برای ما و همکارانم است.

 

وی، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را مدیون حماسهآفرینی شهیدان و ایثارگران عنوان کرد و افزود: همه ما مدیون شهدای این آب‌وخاک هستیم و نباید هیچگاه از آرمانهای انقلاب اسلامی غافل شویم و اگر با هم متحد باشیم دشمن نخواهد توانست هیچ تجاوزی به خاک و میهن انجام دهد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جمع فرزندان معزز شهدا اذعان کرد: شما فرزندان شهدا با تقدیم عزیزان خود در راه دفاع از کشور و برقراری امنیت، کاری بزرگ و ستودنی انجام دادید که این افتخار بزرگی برای دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است.

 

جاودان با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا با معرفی هر چه بیشتر شهدای معظم، طرز تفکر، اخلاق و معنویت والای آن بزرگمردان را هم در فضای جامعه امروز گسترش داده و هم سرلوحه اعمال خود قرار دهیم، تصریح کرد: حضور در جمع شما برای ما روحیهبخش است و همچنین یاد و خاطره ازخودگذشتگی‌های آن سرداران شهید در ذهن مردم قدرشناس میهنمان همواره باقی خواهد ماند و با ادای احترام به شما اعلام می‌کنیم که مدیون خون شهدا هستیم و برای شما یادگاران آن بزرگ‌مردان آرزوی بهروزی، موفقیت، سلامتی و سربلندی را داریم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از