حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/01 | 2024/07/22

Logo

ویژه بیماران سرطانی منعقد شد؛

تفاهم‌نامه درمانی امید برکت در هرمزگان

تفاهم‌نامه درمانی امید برکت در هرمزگان

تفاهم‌نامه درمانی بیماران سرطانی بین استانداری و ستاد اجرایی فرمان امام، بیمارستان فوق تخصصی سرطان برکت و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان گفت: این طرح به صورت بسته کامل هزینه‌های درمان، رفت و آمد و اسکان بیمار و همراهان اجرا می‌شود.

 وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه پیشرفت همراه با عدالت اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح زمینه توزیع عدالت در کشور فراهم می‌شود.

استاندار هرمزگان تصریح‌ کرد: بیمارستان فوق تخصصی سرطان برکت دارای امکانات پیشرفته و به روزی است که می‌تواند به درمان بیماران کمک شایانی کند.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام نیز با طراحی یک شبکه به دنبال این است که عدالت توزیعی را در کشور ایجاد کند تا تمام کشور از مواهب این پیشرفت بهره‌مند شوند.

استاندار هرمزگان گفت: این تفاهم‌نامه در قالب یک بسته کامل طراحی شده و علاوه بر بحث درمان بیماران سرطانی، مسائلی همچون ایاب و ذهاب و اسکان همراهان را نیز در خود جای داده است.

وی تصریح کرد: این تفاهم نامه در راستای تکریم مردم و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص توجه به بیماران و حفظ شان افراد است در این طرح علاوه بر اینکه بیماران از درمان پیشرفته بهره‌مند می‌شوند همراهان آنان نیز در جای مناسب ساکن شده و ایاب و ذهاب آنها هم تأمین می‌شود.

سجاد امیریان معاون اجرایی ستاد فرمان حضرت امام هم گفت: مرکز فوق تخصصی درمانی سرطان برکت سال گذشته با اعتبار یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در تهران به بهره‌برداری رسید.

 امیریان افزود: در مرحله نخست ۸۶ بیمار با اعتبار هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای درمان به این مرکز معرفی می‌شوند.

وی گفت: داشتن بیش از ۱۸ سال سن، قرار داشتن در دهک‌های یک تا پنج و نداشتن سابقه درمان بیماری سرطان از شرایط استفاده از این طرح است.

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز گفت: این دانشگاه افراد دارای سرطان خاص را شناسایی، و به ستاد اجرایی معرفی می‌کند.

 جاودان افزود: بیماران به مرکز درمانی فوق تخصصی برکت برای درمان معرفی می‌شوند و هزینه‌ای بصورت نقد پرداخت نمی‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از