حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مدیر گروه جهادی سردار دل‌ها خبر داد:

تعمیر خانه مادر شهید، توسط جهادگران پارسیانی

تعمیر خانه مادر شهید، توسط جهادگران پارسیانی

مدیر گروه جهادی سردار دل‌ها گفت: جمعی از جهادگران در روز میلاد امیرالمومنین(ع) و روز پدر جهت خدمت به مادر شهید در یکی از روستاهای پارسیان اعزام شدند.

حسن رنجبری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» با اشاره به اعزام گروهی از جهادگران پارسیان برای خدمات‌رسانی به مادر شهید در یکی از روستاهای پارسیان اظهار کرد: این اردوی جهادی به  مدت دو روز توسط برادران جهادگر پارسیانی برگزار شد.

مدیر گروه جهادی سردار دل‌ها تصریح کرد: جهادگران پارسیانی از تمام ظرفیت خود برای خدمات‌رسانی هر چه بیشتر استفاده می‌کنند و خالصانه در این راه قدم بر می‌دارند.

رنجبری با بیان اینکه خانواده‌های شهدا ولی نعمتان ما هستند، گفت: خانواده‌های والامقام شهدا در شهرستان پارسیان و جای‌جای ایران عزیز ولی نعمتان ما هستند و ما جهادگران تمام تلاش و کوشش خود جهت خدمت کردن به این بزرگوران به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: فرمانده سپاه ناحیه پارسیان در جمع جهادگران برای خدمت رسانی نیز حضور داشتند و باعث دلگرمی بیش از پیش جهادگران شد.

گفتنی است گروه جهادی سردار دل‌های پارسیان از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را با ۱۴ عضو آغاز کرد و در حال حاضر، ۳۳۵ نفر در این گروه جهادی فعالیت دارند که از این تعداد، ۱۶۲ برادر و ۱۷۳ خواهر هستند و به مردم محروم و نیازمند خدمت‌رسانی می‌کنند.

کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت و نیازمند، ایتام و خانواده‌های بدسرپرست و کمک به قشر ضعیف جامعه از اهداف مهم این گروه جهادی است.

مهم‌ترین ویژگی گروه جهادی سردار دل‌ها، ارتباط صمیمی اعضا و استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان و روستای حومه در عضوگیری است.

انتهای خبر/

تعمیر خانه مادر شهید، توسط جهادگران پارسیانی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از