حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

تشدید طرح پاکسازی محلات آلوده در بندرعباس

تشدید طرح پاکسازی محلات آلوده در بندرعباس

فرمانده انتظامي هرمزگان از اجراي طرح ضربتي پاکسازي محلات آلوده به توزيع مواد و دستگيري 40 توزيع کننده و خرده ف‌فروش مواد در 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ سردار علي اکبر جاويدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پليس مبارزه بامواد مخدر استان در ادامه طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و به منظور برخورد جدي و قانوني با قاچاقچيان، خرده فروشان و توزيع کنندگان مواد، طرح پاکسازي نقاط آلوده را به مدت ۲۴ ساعت در قالب طرح امنيت محله محور در بندرعباس اجرا کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در اجراي اين طرح که در چند منطقه از محلات آلوده بندرعباس اجرا شد با هماهنگي و اخذ حکم قضائي، ضمن پاکسازي ۵۰ نقطه آلوده به توزيع مواد مخدر ، ۴۰ نفر از توزيع‌کنندگان مواد مخدر و ۱۳۷ معتاد متجاهر دستگير و جهت سير مراحل قانوني به يگان منتقل شدند.

جاویدان خاطرنشان کرد: در اين رابطه در بازرسي از منازل و مخفيگاه متهمان مقاديري انواع مواد مخدر شامل ۱۱۲ کيلو حشيش، ۳۵ کيلو ترياک، ۲۳۷ گرم شيشه، دو کيلو گرم هرويين، ۴۰۵ گرم مواد مخدر گل و ۳۹ گرم شيره ترياک در بسته‌هاي مختلف و آماده توزيع کشف و  سه دستگاه موتورسيکلت و يکدستگاه خودرو متعلق به توزيع‌کنندگان توقيف شد.

وی بیان کرد: شهروندان درصورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهيه، توزيع و حمل مواد مخدر، در اسرع وقت از طريق تلفن ۱۱۰ و سامانه تلفني ۱۲۸ پليس مبارزه با مواد مخدر اطلاع دهند تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام گردد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از