حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید محمد رونما؛

به محرومان جامعه رسیدگی کنید

به محرومان جامعه رسیدگی کنید

شهید محمد رونما در بخشی از وصیت‌نامه خود بیان کرده است: به نداها و پیام‌های ولی فقیه لبیک بگوئید، به محرومان جامعه برسید و آنها را در هرمورد یاری نمائید.

به گزارش پايگاه خبری تحلیلی هرمز، شهید محمد رونمایی جغین، در بخشی از وصیت‌نامه‌اش که شهادت را افتخار برای همه اعضای خانواده می‌دانست، بيانکردهاست: با درود به رهبرکبـیرانـقلاب اسلامی ایران و رزمنـدگان‌جبـهه‌های جنگ تحمیلی حق علیه باطل و سلام به مردم بیدار و آگاه همیشه در صحنه. مادرم، برادرانم و تمام دوستان، مرا ببخشید به آنچه برای شما خلاف بوده و انجام داده‌ام برایم طلـب آمرزش کنید.

مادرم، اگر به شرف شهادت نائل شدم که این آرزوی من است، بر کشته شدنم افسـوس نخورید که از ثـواب شـهادتم می‌کاهد و راضی نیستم ‌و اگر شهید شدم در زادگاهم دفنم کنید.

در پایان پیامی دارم برای ملتـم، ملت بیـدارو همـیشه در صحـنه ‌قدر امام خمینی، این رهبر آگاه و همیشه بیدار را بدانید و به نداها و پیام‌هایش لبیک بگوئید، به محرومان جامعه برسید و آنها را در هرمورد یاری نمائید.

از دیگر شهدای هم‌نام این شهید شهرستان رودان می‌توان به شهید «اسدالله رونما» از شهدای دوران دفاع مقدس روستای سَکُل شهرستان رودان اشاره کرد که تیرماه سال ۱۳۶۱ در منطقه کوشک به شهادت رسید و تربت این شهید نیز در روستای محل زادگاهش قرار دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از