حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مسئول بسیج دانش‌آموزی هرمزگان خبر داد:

بندرعباس میزبان مسابقات سراسری همخوانی قرآن کریم

بندرعباس میزبان مسابقات سراسری همخوانی قرآن کریم

مسئول بسیج دانش‌آموزی هرمزگان گفت: مسابقات همخوانی سراسری قرآن کریم دانش‌آموزی و جبهه مقاومت جهان اسلام در بندرعباس برگزار می‌شود.

ابراهیم پیله‌رام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ از برگزاری مسابقات سراسری هم‌خوانی قرآن کریم دانش‌آموزی خواهر و برادر به همراه تیم‌های شرکت‌کننده از جبهه مقاومت جهان اسلام مانند کشور عراق در بندرعباس خبر داد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان هرمزگان افزود: در این مسابقات که به میزبانی معاونت فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام‌ سجاد (ع) استان و منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در بندرعباس برگزار می‌گردد میزبان دانش‌آموزانی از سراسر کشور خواهیم بود. 

پیله‌رام ادامه داد: این مسابقات از مورخه پنجم بهمن ماه الی ۱۱ بهمن ماه با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور در دو گروه خواهران و برادران در بندرعباس آغاز شده و برنامه‌ریزی کردیم در قسمت براداران میزبان شرکت‌کننده‌‌هایی از جبهه‌ مقاومت جهان اسلام باشیم.

وی گفت: افتتاحیه این مسابقات نیز طبق هماهنگی‌های انجام‌ شده با همکاری منطقه یکم نیروی دریایی بر روی عرشه ناو شهید ناظری همراه با اردوهای پیشرفت و راهیان نور دریایی برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از