حالت تاریک

امروز : جمعه, 1403/02/14 | 2024/05/03

Logo

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

بندرعباس با آغوش باز از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کند

بندرعباس با آغوش باز از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهر و شورای اسلامی شهر بندرعباس با آغوش باز از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کند.

مصیب نظری در حاشیه بازدید از پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری بندرعباس که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» گفت: پیرو جلسه اخیر شورای اسلامی شهر بندرعباس مقرر شد از این پروژه‌ها بازدید بعمل آید و طبق زمانبندی که به شورا اعلام شده، مجوزاتی که شورا به همت اعضا، به شهرداری داده شده، پروژه‌های مختلفی در حوزه سرمایه‌گذاری را بررسی کنیم که کار آن به کجا رسیده است.

وی افزود: در بازدید بعمل آمده از پروژه‌های یادشده، مشاهده کردیم پروژه‌های خوبی درحال انجام است که هم در راستای رفاه عمومی و هم ثروت‌آفرینی برای شهر بندرعباس می‌تواند مؤثر باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس همچنین تصریح کرد: برخی پروژه‌ها ازقبیل سرویس بهداشتی و حمام در خور مردم، در ساحل برای استفاده عمومی و رفاه گردشگران و مردم شریف شهر بندرعباس درحال اجراست.

نظری بیان کرد: در حوزه شهری، بودجه محدود است، بدون شک هر شهری به سمت سرمایه‌گذاری و استقبال از سرمایه‌گذاران پیش می‌رود لذا آغوش شهر بندرعباس و شورای اسلامی شهر، به سمت سرمایه‌گذاران و طرح‌های نو برای پیشبرد اهداف شهری، رفاه حال شهروندان و ثروت‌آفرینی برای شهر بندرعباس باز بوده و تشویق‌ها و همراهی‌های لازم بخصوص اعضای شورای ششم با سرمایه‌گذاران داشته‌اند.

وی ادامه داد: همچنان سازمان سرمایه گذاری را موظف کردیم از سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری در شهر بندرعباس را دارند حمایت کنند و این درب به روی تمامی سرمایه‌گذاران باز است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، پروژه آکواریوم، حمام و سرویس بهداشتی ساحلی، شهربازی و پایگاه اسکان نوروزی را از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرا خواند و گفت: البته مجموعه دیگری نیز در آینده اجرا خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از